Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 21:23
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Mijn vriendin heeft hier veel dingen staan die ik niet eens wist. Ik vind dat best wel kloten. Dan heb ik altijd zo'n gevoel dat ik achtergesteld word. Als ik haar er na vraag verteld ze het wel maarjah.. Gewoon het id. Ik weet wel dat je soms niet op zulke momenten komt maar toch. Ook vind ik het lullig dat sommigen alle dingen vertellen die ze ooit gedaan hebben met hun vriend. Of graag willen doen. Laten ze dat ff in je gezicht zeggen :@ Nou ik hoop dat meer mensen dit meegemaakt hebben. Reageer aub.. GRZZ
Oud 12-11-2002, 21:28
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
hahah ja je hebt gelijk als je soms leest wat sommige hier posten eigelijk het meeste wel vraag ik me weleens af of je het daar ooit met hun vriend-vriendin over hebben en dat zal dan wel niet van 1 kant lijkt het me wel logisch maar andere kant ook weer niet als ze ziet war het soms over gaat
Oud 12-11-2002, 21:44
Psychickje
Psychickje is offline
Als je daar niets van afweet is er toch een gebrek aan goede communicatie lijkt me..
Het kan wel zijn dat ze iets post en dat ze het daarna gewoon vergeet te vertellen ofzo...maarja, als ze echt teveel vertelt over jullie privéleven dan zeg je dat haar toch? Als ze je dan genoeg respecteert dan zal ze daar wel op letten denk ik..
Men vriend zit ook op dit forum en ik laat hem altijd al men posts lezen hoor..tenzij ik zelf vergeten ben waar ik gepost heb natuurlijk.
Oud 13-11-2002, 17:50
Verwijderd
En dat is dus idd crossposten.
Oud 13-11-2002, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Psychickje schreef:
Als je daar niets van afweet is er toch een gebrek aan goede communicatie lijkt me..
Het kan wel zijn dat ze iets post en dat ze het daarna gewoon vergeet te vertellen ofzo...maarja, als ze echt teveel vertelt over jullie privéleven dan zeg je dat haar toch? Als ze je dan genoeg respecteert dan zal ze daar wel op letten denk ik..
Men vriend zit ook op dit forum en ik laat hem altijd al men posts lezen hoor..tenzij ik zelf vergeten ben waar ik gepost heb natuurlijk.
Waarom zou je alles wat je zegt en doet aan je vriend moeten laten lezen?! Fijne relatie heb je dan zeg, als je elkaar moet controleren...
Oud 13-11-2002, 18:02
Verwijderd
crosspost....
zeg maar waar je 'm wilt hebben
Oud 13-11-2002, 19:08
Verwijderd
Ach dat duurt eeuwen voor hij hier weer komt, knikker er maar gewoon een weg... *stemt op deze*
Oud 13-11-2002, 19:27
Verwijderd
Oud 13-11-2002, 19:35
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Waarom zou je alles wat je zegt en doet aan je vriend moeten laten lezen?! Fijne relatie heb je dan zeg, als je elkaar moet controleren...
Ik bedoel daarmee gewoon dat hij het haar ook wel gewoon zelf moet zeggen wat ze kan vertellen over hen en wat niet..
natuurlijk moet ze niet elke post gaan laten lezen..
Maar als ze zou weten dat hij het niet leuk vindt zou ze het toch niet doen?
Dus moet hij het haar maar even duidelijk maken dan..

En als ze het echt gewoon bewust verzwijgt, dan vind ik het wel niet kunnen..
Oud 13-11-2002, 20:16
Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Zeg wil je wel effe Ontopic blijven! Die admins denken echt dat ze god zijn en wel alles mogen maar ik vindt dat ze zich aan dezelfde regels moeten houden. Dus wil je aljeblieft effe ontopic blijven alicia
Oud 13-11-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Squall Is Back schreef:
Zeg wil je wel effe Ontopic blijven! Die admins denken echt dat ze god zijn en wel alles mogen maar ik vindt dat ze zich aan dezelfde regels moeten houden. Dus wil je aljeblieft effe ontopic blijven alicia

Doe ff normaal
Iedereen zegt weleens wat tussendoor, ik dus ook

Maargoed, aangezien dit een crosspost is, blabla sluit ik 'm. Die op L&R blijft open.
Topic gesloten

Regels voor berichten