Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Ik neem aan dat je Bulletin Board Codes bedoelt? Let's give it a try.
Citaat:
Citaat:
- Vergemakkelijken van HTML tags. - Ervoor zorgen dat niet álle tags gebruikt kunnen worden, dus met de beschikbare BB code een selectie maken die wél gebruikt mag worden. Citaat:
-: De functionaliteit is beperkt. Citaat:
Hopelijk heb je er wat aan ![]() Edit: Tis overigens compleet onzinnig om hier 3 A4'tjes over vol te lullen, dus of wij bedoelen iets anders of je leraar is ziek in z'n hoofd. ![]() |
![]() |
|
ik weet niet of het een nadeel is van BBCode of van de implementatie van boards, maar ik vind dat ze het wat fout ongevoeliger moeten maken; dit kan voor mensen namelijk erg lastig zijn die veel met computers werken... bijvoorbeeld als er een spatie in een IMG of URL tag zit, dat ze die gewoon in de URL zetten, en niet zien als een delimiter van de tag.. en verder zitten veel implementaties boordenvol met fouten.. bijvoorbeeld smileys worden ook in plaatjes omgezet binnen CODE tags, en B tags en andere quote tags worden niet verwijderd uit gequootte text
||
Citaat:
mjah hoe dat met die spaties weet ik niet, volgens mij matcht vBB wel alles wat binnen die tags zit, dus het zou op zich wel goed moeten zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo bedoelde ik 't te zeggen. |
![]() |
|
ik snap niet dat je hier een werkstuk over kan maken
![]() het zijn alleen wat tags die worden omgezet door het board naar html tags. maar die 5 tags daar kan je toch geen werkstuk over maken?? doe het dan met html ofzo dat is toenminste nog een markup language.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO-studie gezocht die te maken heeft met psychologie blupp | 10 | 25-01-2008 14:18 | |
Psychologie |
Hoe moet ik hulp zoeken? Verwijderd | 4 | 22-09-2007 16:40 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
samenvatting vietnam&dekolonisatie? suikerprinses | 3 | 27-03-2005 17:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Generation X gezocht! Eeva | 0 | 30-11-2001 12:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odysseus Tha Man | 21 | 19-04-2001 16:16 |