Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 10:05
Fallen One
Fallen One is offline
ik heb sinds kort een vriendin (week of 3)
maar ze legt best wel veel claim op mijn leven in het algemeen moet ik zeggen.

ze is redelijk 6 dagen per week bij mij in huis. en blijft ook alle dagen slapen. daar is op zich niks mis mee.

maar, het heeft ook vreselijke nadelen.
zo wil ze steeds beneden aan tafel blijven kletsen met zijn allen tijdens het roken (waarvoor ik al jaren vlucht naar boven). computeren kan ik haast niet meer (geeft ze niks om)
uitgaan wil ze ook niet, dus ik zie mijn vrienden steeds minder.
als we films kijken is het bijna altijd wel iets wat zei leuk vind (drama, horror) maar altijd op de televisie, als die computer maar niet aan hoeft te staan.

en als ik met vrienden van buiten de stad afspreek moet ze mee, en meestal heeft ze geen geld of zin, dus kan ik ook niet gaan

ik vind haar best lief, maar ik verlies mezelf in de relatie
Oud 18-11-2002, 10:16
Verwijderd
Bespreek het met haar en laat je niet kisten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 10:46
ABrules
ABrules is offline
Ik zou echt helemaal gek worden man, echt ik zou eerst proberen met haar erover te praten en als dat niet werkt een leuk ander meisje gaan zoeken, dit is het niet waard, al je vrienden verliezen enzo, das niet goed man... echt niet, dus bespreken!!!! succes
Oud 18-11-2002, 10:52
dark spirit
dark spirit is offline
Probeer er eens met haar over te praten. Ik denk dat zij zich zelf ook niet realiseerd dat ze zo'n beslag op je legt. En dat is misschien ook niet wat ze wil. Ik denk dat ze gewoon zo vaak mogelijk bij je wil zijn, maar daarbij idd vergeet dat jij zelf ook nog een leven hebt.
Je kunt misschien bv afspreken dat jullie elkaar wat minder vaak zien, dan kom jij meer aan jezelf toe (en zij ook). Ga af en toe bv lekker samen iets doen en andere keren ga je iets doen samen met jouw (of haar) vrienden.
Probeer het in elk geval, want als je niets doet, raak je haar kwijt en dat zou zonde zijn!
Oud 18-11-2002, 11:48
miro
miro is offline
Je moet t echt tegen haar zeggen. Geloof mij maar, als je dr nu al mee zit dan hou je dit echt niet lang vol. Ik denk dat ze zich wel een btje beledigd zal voelen als je het tegen haar zegt, alsof je minder om haar geeft of zo. Maar laat haar dan meteen merken dat je wel veel om haar geeft maar dat je ook nog zoiets als een eigen leven hebt. Vergeet nooit je vrienden als je een relatie hebt!!!!

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:51
Tactic
Tactic is offline
Damn, dit al na 3 weken? (!!!)

Ik zou even een duidelijke grens stellen voor dat meisje. Dit gaat IMHO veel te snel!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Jeetje, en ik maar denken dat ik claimerig was!! Ik zou niet tegen zo'n relatie kunnen hoor! Het is toch belachelijk dat je nog geeneens meer uit kunt gaan als je dat wilt! Maak er afspraken over zou ik zeggen, want dit is wel heel extreem! Spreek bijvoorbeeld af dat jullie om de dag iets mogen kiezen en dat de ander zich dan aanpast. Dus jij gaat computeren terwijl zij een film kijkt. Misschien helpt dat. Vergeet vooral niet dat jullie pas 3 weken bij elkaar zijn, want als ze nu al zo doet wil je niet weten hoe het over een paar maanden is! Succes iig!

Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 10:57.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 12:43
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik zou haar voorzichtig vertellen dat het ook wel iets minder kan en dat als je elkaar minder ziet het juist leuker is als je elkaar daarna wel weer ziet.
Oud 21-11-2002, 20:52
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
******** schreef:
Bespreek het met haar en laat je niet kisten.
Wederom spreekt ******** weer wijze woorden
Oud 21-11-2002, 20:56
Verwijderd
Dumpen die shit. Als je van onderdanigheid hield was je wel naar een club voor stoere meesteressen gegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten