Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil alleen ff melden dat het VWO betekent NIET constant huiswerk maken of leren, ik heb ook het VWO gehaald en heb echt nooit wat gedaan, plus mijn vele andere problemen waar ik mee gezeten heb ( depressies / dipjes, eetstoornis, problemen in de relatie ), en geloof me, ik ben niet ZO slim.
|
![]() |
waar ligt het volgens jou dan aan? ik heb het huiswerk maken blijkbaar wel nodig, en ik geloof van mijzelf (geen arrogantie) dat ik best wel slim ben (en als je het vwo haalt zonder wat te doen ben je best slim dus jij ook) volgens mij klopt het dus ook niet echt wat je zegt.
of denk je hier anders over? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, als je zelf zegt dat je niet naar de universiteit hoeft en je ook geen andere dingen hebt die je zouden motiveren, dan kan ik me wel voorstellen dat het moeilijk kan zijn het te halen ... waarom zou je het tenslotte doen ? Ik zeg niet dat mijn ideeen kloppen, eerder het tegenovergestelde, maar dacht maar ff een opmerking te maken ![]()
|
![]() |
heej kep precies hetzelfde als jij, kep al meerdere malen overwogen om te stoppen met school, maar heb et lef niet, ben dit jar in 4 VWO blijven zitten en ik had int begin egt zoiets van: kom dit gaan we even helemaal anders doen, lukte ook.......eventjes. bennet nou alweer zat...............mah jah wat doe je drtegen he?
ik wil wel naar de universiteit omdat ik heeeel graag psycholoog wil worden..........
||
Citaat:
Liefs Eendje
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de havo moet je ook huiswerk maken, dat is echt geen verschil. Wat wil je voor 'n vervolgopleiding doen? Daar zou ik ook goed over na denken voordat je beslist een niveau lager te gaan. En of je je vwo wilt 'vergooien' alleen omdat je nu geen zin hebt om hw te maken (is het dat wel? of wil je niet toegeven dat je gewoon beter havo zou kunnen doen (weet niet of dat waar is, maar goed)? |
![]() |
||
Citaat:
Dat heeft twee jaar geduurd en ik heb eigenlijk gedurende die twee jaar maar iets van 8 hele maanden echt volledig op school gezeten. Ik legde de fout bij mezelf. IK deed alles fout, want dat was wat die leraren zeiden. Maar uiteindelijk lag de fout bij niemand. Nu moet ik over school echt gaan kappen, want t is inmiddels een doodsangst geworden en ik begin alweer helemaal gespannen te worden. Maar je hebt gelijk, als ik 'gezond' was geweest had ik het ook zo gedaan. Eendje
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
niet doen.. kben ook van ath naar havo gegaan. om precies dezelfde redenen.. ik had geen discipline omhuiswerk te maken.. enz enz..
ik wil ook niet naar de universiteit.. dus ik d8 dat het allemaal wel chill zou zijn. nou niet dus. ik deed geen flikker meer en kben op een haartje na van school afgekicked. nu heb ik nog 1 laatste kans. als ik deze verknal, word ik van school gekicked. denk niet dat als je naar de havo gaat je ineens wel discipline krijgt. het word wel makkelijker. maar je moet nog steeds verslagen maken enz.. en je zult nogsteeds huiswerk krijgen. uiteindelijk schiet je hier dus nix mee op en ben ik ut met je vader eens.. erg vaag dat ik dit nu zeg.. mijn vader zal van verbazing van zijn stoel vallen als hij dit zou lezen. ik d8 er eerst namelijk precies over als jou |
![]() |
||
Citaat:
-Ze 'vonden het jammer' dat ik geen vwo ging doen omdat ik geen zak uitvoerde. -Ze 'vonden het jammer' dat ik geen uber cijfers haalde op havo ondanks dat ik het van mezelf weet dat ik het makkelijk zou kunnen als ik er voor zou werken. -Ze 'vonden het jammer' dat ik van 4 naar 5 maar net haalde -Ze 'vonden het super goed' toen ik mijn diploma kreeg. En verder hoorde ik ze nooit over school. Het klonk ook nooit overtuigend. Altijd gewoon als een losse mededeling. Maar jah, mijn ouders zijn ook de personen die het 'jammer' vinden dat ik er ben.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Werk, Geld & Recht |
De Wet vs. Haters-Websites Makaveli | 11 | 30-11-2004 14:14 | |
Psychologie |
zwart/wit humeur Verwijderd | 9 | 31-12-2003 17:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Written by a seventeen year old school girl Verwijderd | 10 | 15-01-2002 20:53 |