Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kun je niet in winzip alle bestanden selecteren en daar unzippen? |
![]() |
|
Wrm gebruik je geen Winrar? Lijkt me veel handiger. Je kan in ZIP en RAR unzippen(rarren) en alles mee doen
![]() - Tuurlijk is het mogelijk om meedere winzipfiles tegelijk te unzippen. Maar heb geen Winzip nu zitten dus weet het niet precies. Btw je kan ook 1 bestand zippen ( hij veranderd in een zipfile ) en dan die bestanden die je eingelijk samen wou unzippen gewoon slepen naar de filebestand ( waar je dus 1 bestand heb unzipt ) ![]() Wat ik eerder al zei download Winrar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Probeer anders, Winrar.
Een van de beste zip programma's van de wereld en snel, goede comperssie en een mogelijkheid tot beveiligen. En je kan er heelveel zips, rars te gelijk mee openen, Downloaden van http://www.rarlab.com kost alleen 40 euro maar je kunt hem onbeperkd gratis uitproberen |
![]() |
|
WinRAR 3.00 gedownload en geïnstalleerd (ik had een oudere versie)
Programma gestart, gebladerd naar juiste map, alle zip bestanden (die een RAR icoon hebben gekregen) geselecteerd en geklikt op Extract To. Ik krijg dan de volgende foutmelding: No archives found in selected files and folders Oftewel: WinRAR ziet zip-files niet als iets wat hij kan uitpakken.
||
Citaat:
De bestanden zijn sinds ik WinRAR heb geïnstalleerd van het type WinRAR ZIP archive, maar hebben wel de extensie .zip
|
Verwijderd
|
Met WinRAR behoor je alle types archives uit te kunnen pakken, behalve (uit m'n hoofd) LHA's en ARC's (daarvoor moet je WinACE hebben). In ieder geval kun je met WinRAR 100% zeker gewone zipjes uitpakken. Het voordeel van WinRAR is dat de schil wat minder 'gebruiksvriendelijk' is, zodat de ervaren gebruiker er sneller en beter mee kan werken dan WinZip. Het grote voordeel van WinRAR is dat je het makkelijker in de achtergrond kunt laten werken met meerdere files tegelijk, iets wat WinZip niet kan.
|
![]() |
|
|