Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien is jullie school niet raar, ik heb gewoon mazzel dat ik nog oude stijl ben!
Argh...ik kom niet uit mijn woorden vandaag. Maar mu weten we nog niet wat de bedoeling is van een "praktische opdracht" ------------------ Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will.
||
Citaat:
Maar het klinkt wel voordelig dat we het niet hebben.
||
![]() |
[quote]Onbekende schreef:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hahaha en bedankt....leuk vooruitzicht ![]() Maarre, volgens mij hebben JULLIE gewoon pech ![]() ------------------ Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will.
|
voor Latijn heb ik een praktische opdracht gedaan over Socrates. Ik heb boeken ( niet allemaal...wees gerust) over hem gelezen, en een onderzoeksvraag geformuleerd.
Wat je ook kunt doen is bijvoorbeeld een aantal boeken lezen van Ovidius, en gaan onderzoeken, hoe deze in onze huidige cultuur door schrijvers etc. worden overgenomen. ( Harry Mulisch loopt over van de mythologische verwijzingen) Of je kunt een PO maken over een Romeinse schrijver als Seneca, met meteen de filosofische aspecten. En de ontwikkeling van de lyrische poëzie is ook een uitgebreid onderwerp ( vergelijking Catullus met Sappho, Horatius etc)
||
Citaat:
Ik heb vandaag even navraag gedaan bij mijn lerares Grieks. Bij ons op school krijg je gewoon een opdracht en mag je er niet zelf een verzinnen. Het kon van alles zijn; voorbeelden die ze noemde: -gewoon een vertaling maken -een onderzoekje: bijvoorbeeld wat voor rol de godin Athena speelt in de teksten van Homerus -een toneelstukje
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Praktische opdracht Maatschappij nieuw profiel vanderhulst | 0 | 21-04-2009 10:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde! danaa | 3 | 03-10-2006 20:57 | |
Praktische Opdracht wiskunde VWO B metallica | 3 | 26-01-2005 08:18 | |
Algemene schoolzaken |
'Praktische' opdracht? Rabbi Daniel | 12 | 09-03-2004 18:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase Asilymor | 14 | 25-03-2003 13:15 | |
praktische opdracht anw | 2 | 20-06-2001 10:28 |