Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 15:50
helli
helli is offline
Hee!
ik begrijp dat dit voor iedereen anders is, maar hoe doen jullie dat? Ik ben hier namelijk niet zo'n held in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2002, 16:04
coecie
coecie is offline
ik durf het niet als ik echt verliefd ben...

meestal kijk ik gewoon of ik een verliefdheid zie aankomen, en maak er dan snel werk van, anders komt er nooit meer wat van.
danneh... zeg ik het gewoon, of spreek iets af en ben dan heeeeeeeel verleidelijk...
als ik dan uiteindelijk echt verliefd ben, is het moeilijke al gebeurd en ben ik niet meer bang om te falen... zucht
Oud 08-11-2002, 16:06
Verwijderd
Ik ben er nog niet echt uit wat nou echte verliefdheid is. Het sterkste gevoel dat ik tot nu toe had, is blijkbaar ook geen verliefdheid volgens velen.

Misschien ben ik ook gewoon te koud en gevoelloos. Weet ik het.

Uiten doe ik me dus ook amper (of niet echt overtuigd van mezelf)..

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 21:40
Esmée
Esmée is offline
gewoon contact zoeken en dan volgt de rest vanzelf als het tenminste enigszins wederzijds is.. als het alleen van jouw kant komt weet je genoeg
Oud 08-11-2002, 21:52
U-NiQ
U-NiQ is offline
Gewoon vertellen.. Wie niet waagt, wie niet wint..
Oud 08-11-2002, 22:05
ABrules
ABrules is offline
Tja gewoon, proberen contact te krijgen beetje van die kleine hints geven... maar ja aangezien ik de vervelende eigenschap heb om telkens op een vriendin verliefd te worden, begin je er op een gegeven moment gewoon over...
Oud 08-11-2002, 22:22
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik lach n beetje.. enja.. probeer met hem te praten via n smoesje
Oud 08-11-2002, 22:23
Verwijderd
Ik word een giecheltrut. ik ga verschrikkelijk blaaaten en er komt geen zinnig woord uit m'n mond.
En alleen maar als die persoon in de buurt is. Dus alleen een autist zou niet door hebben dat ik verliefd op 'm ben.
Hinten hoeft dus in mijn geval al niet meer.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 23:17
Verwijderd
hmz,
ik doe gewoon leuker tegen haar, grappiger, meer open.
ook iets meer lichamelijk contact zoeken, niet aanranden ofzo, maar gewoon dicht naast haar lopen, af en toe hand vast pakken.
dat soort dingen.
en altijd een big smile hebben bij haar en nooit echt boos kunnen zijn. altijd van die nep ruzie's

twerkt wel
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 01:42
Tox
Tox is offline
Ik ben meestal vet vrolijk, maar als zij er is en ze weet het niet weet ik me meestal geen houding aan te nemen. Kweet trouwens niet hoe ik het altijd liet blijken, ging meestal wel vanzelf (ja ik weet het afgezaagd maar liefde gaat meestal onbewust en vanzelf )
Oud 09-11-2002, 02:51
Piccola
Piccola is offline
Veel naar hem kijken, lachen, contact proberen te zoeken.. praatje maken ofzo.. Maar goed, ben nooit zo goed in die dingen dus laat meestal alles een beetje aan hem over!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 06:47
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mee afspreken, lekker kletsen enzo, gezellig doen dan komt het vanzelf wel over
Oud 09-11-2002, 21:04
gizmo
gizmo is offline
Ehmzz ben vrolijk, praat er veel mee. DAt is bij veel het geval eigenlijk.. steeds meer contact leggen.. en zo laten merken wat ik voor degene voel. Niet rechtstreeks zeggen van "ey..".. maar het via de gesprekken door laten schemeren enzo..
Oud 09-11-2002, 21:23
DEChengst
DEChengst is offline
Niet, daar ben ik namelijk te laf voor.
Oud 09-11-2002, 23:55
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Niet, als 'k echt verliefd ben op iemand durf ik nauwlijks wat te zeggen.. omdat ik dan opeens niks meer weet te zeggen, en datgene wat ik zal zeggen toch vaag gebrabbel zal zijn
Oud 10-11-2002, 10:39
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Ik word een giecheltrut. ik ga verschrikkelijk blaaaten en er komt geen zinnig woord uit m'n mond.
En alleen maar als die persoon in de buurt is. Dus alleen een autist zou niet door hebben dat ik verliefd op 'm ben.
hihi je bent dan net als mij. maar mijn probleem was dan ook nog eens dat de jongen waarop ik verliefd was dus blijkbaar autist was, want het duurde zeven maanden eer hij het doorhad .
Oud 10-11-2002, 13:01
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
rozijntje schreef:
hihi je bent dan net als mij. maar mijn probleem was dan ook nog eens dat de jongen waarop ik verliefd was dus blijkbaar autist was, want het duurde zeven maanden eer hij het doorhad .
/ik kom op voor de autistische mensen slash de mensen die de hints van de dames nooit begrijpen modus
Geduld is een schone zaak
Oud 10-11-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Veel naar hem kijken, lachen, contact proberen te zoeken.. praatje maken ofzo.. Maar goed, ben nooit zo goed in die dingen dus laat meestal alles een beetje aan hem over!
same here
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 15:46
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
same here
Nog 1
Oud 10-11-2002, 22:39
Severus
Severus is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Idem bij mij.

Ripper
Oud 11-11-2002, 16:53
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
rozijntje schreef:
Pff alsof alleen autisten dat soort hints vaak niet oppikken zeg
Oud 11-11-2002, 17:43
charly not
charly not is offline
Ik laat het niet merken (althans dat probeer ik ). Ik wacht eerst af, of degene die ik wel een beetje zie zitten enigzins interesse toont. Dus gewoon aardig doet, een praatje maakt etc. Dan doe ik extra geinteresseerd ofzo en ik kijk wel of het dan wat wordt.
Maar helaas werkt dit niet echt goed. Ik durf gewoon niet goed te laten merken dat ik iemand leuk vind. Dat kan ik absoluut niet, ik kan niet zo naar iemand toe gaan en zeggen "hey, ik vind je leuk".
Oud 13-11-2002, 21:37
Sisje
Sisje is offline
nou ik had laatst weer een actie, dattie het over een vriendin had, en ik keihard riep: WELKE VRIENDIN?!?!?! dus inderdaad, hinten is overbodig.......ik ben de subtielheid zelve
Oud 14-11-2002, 10:34
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Ik heb het nog maar 1 keer gehad, op een lan (local area network dan nog, plaats waar allemaal rare mensjes hun pc naartoe nemen om films, muziek & bestanden te wisselen, te lullen, te gamen enzoow.

K dacht er enkel jongens te vinden, maar toen ik er juist aankwam & gesetteld was "voelde" ik iets... K draaide me om, en er stond een meisje, en wat voor een....

Ze zag ook recht in m'n ogen de moment dat ik keek, maarja er zaten ook zo'n 3000 jongens in die zaal, dus dan niet veel interesse.

Een uurtje erna kwam ze een filmpje bij mij zien, en toen keken we al wat in mekaars ogen, was er gewoon direct aan te merken... Direct dat gevoel van aantrekking, en toch de angst om iets verkeerd te doen.
De dag erna gingen we naar de cinema, en weer dat gevoel... We hebben erna ook nog redelijk veel afgesproken, en nu hebben we ongeveer iets samen.

In andere gevallen praat ik gewoon met een meisje, als het leuk wordt spreken we nog eens af, als dat leuk wordt nog een keer... En als we mekaar leuk vinden is dat meestal wel direct te merken, en dat laten we dan merken door mekaar te kussen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:45
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Piccola schreef:
en als hij nou ook niks durft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 13:51
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Knipogen.
Oud 14-11-2002, 16:56
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Bertine schreef:
Knipogen.
Interessant dat je het boven brengt. Wat vinden jullie: is knipogen done of not done????

Want ik zit momenteel door mijn "opties" heen bij een bepaald iemand, en daarom wil ik dit nog eens proberen om de boodschap over te brengen. Het is wel een ze
Oud 14-11-2002, 19:46
the_conquer
the_conquer is offline
Hoef je niet over na te denken meid, je lijf laat wel zien aan diegene dat je gek op hem bent.

groeten

the conquer
Oud 14-11-2002, 19:50
Verwijderd
Óf ik word vrij stil naar die persoon toe (als ik verwacht dat het niet wederzijds is), óf ik begin juist honderduit te praten (als ik verwacht dat het dat wél is).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten