Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geduld is een schone zaak
||
Citaat:
![]() Ripper
||
Citaat:
![]()
|
Ik laat het niet merken (althans dat probeer ik
![]() Maar helaas werkt dit niet echt goed. Ik durf gewoon niet goed te laten merken dat ik iemand leuk vind. Dat kan ik absoluut niet, ik kan niet zo naar iemand toe gaan en zeggen "hey, ik vind je leuk".
|
Ik heb het nog maar 1 keer gehad, op een lan (local area network dan nog, plaats waar allemaal rare mensjes hun pc naartoe nemen om films, muziek & bestanden te wisselen, te lullen, te gamen enzoow.
K dacht er enkel jongens te vinden, maar toen ik er juist aankwam & gesetteld was "voelde" ik iets... K draaide me om, en er stond een meisje, en wat voor een.... Ze zag ook recht in m'n ogen de moment dat ik keek, maarja er zaten ook zo'n 3000 jongens in die zaal, dus dan niet veel interesse. Een uurtje erna kwam ze een filmpje bij mij zien, en toen keken we al wat in mekaars ogen, was er gewoon direct aan te merken... Direct dat gevoel van aantrekking, en toch de angst om iets verkeerd te doen. De dag erna gingen we naar de cinema, en weer dat gevoel... We hebben erna ook nog redelijk veel afgesproken, en nu hebben we ongeveer iets samen. In andere gevallen praat ik gewoon met een meisje, als het leuk wordt spreken we nog eens af, als dat leuk wordt nog een keer... En als we mekaar leuk vinden is dat meestal wel direct te merken, en dat laten we dan merken door mekaar te kussen ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want ik zit momenteel door mijn "opties" heen bij een bepaald iemand, en daarom wil ik dit nog eens proberen om de boodschap over te brengen. Het is wel een ze ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mist Jurtje | 1 | 27-12-2005 19:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |