Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 09:56
Kjem
Kjem is offline
Ik heb me dit jaar aangemeld bij de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht, voor de studies Illustration en Graphic Design, maar kan nog niet echt kiezen...
Dus als iemand een van deze studies volgt (of heeft gevolgd) kun je me dan iets meer vertellen over wat jij van de studie vindt, welke vakken je hebt, wat ze inhouden enz, waar ze op letten bij bij je toelatingstest / individuele gesprek??

alvast bedankt!!
Oud 19-11-2002, 10:33
Black Sugar
Black Sugar is offline
Waarschijnlijk hbe je eerst een algemeen jaar en hoef je dan pas echt te kiezen. Dat is tenminste meestal zo....
Oud 19-11-2002, 10:42
Kjem
Kjem is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Waarschijnlijk hbe je eerst een algemeen jaar en hoef je dan pas echt te kiezen. Dat is tenminste meestal zo....
Nee dat is niet zo, het zijn twee verschillende studies met een paar vakken gelijk in het eerste jaar. De informatie uit dat boekje met alle aangeboden studies door de HkU ken ik wel, en ik ga ook as. zaterdag naar een open dag, maar scholen zijn meestal veel minder objectief, dus zoek ik naar studenten die hetzelfde dilemma als ik hadden/hebben en mij meer over de studies kunnen vertellen...

maar iig bedankt!
Oud 19-11-2002, 16:36
Verwijderd
Ligt eraan wat je leuk vind...? Bij illustratie ga je echt tekenen/schilderen, je maakt de plaatjes die in boeken en tijdschriften en op sites en in reclames en weet ik het komen. Bij grafisch ontwerpen doe je vooral de layout, de kleuren, je maakt ook plaatjes maar je combineert meer dan je zelf maakt...

Ik vind zelf illustreren veel leuker en zou het graag doen als er meer kans op werk mee was en zo... Nu blijf ik wel amateur. Doe het misschien ooit wel eens... *zucht diep* Nyah Engels is ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 11:01
aquafemme
aquafemme is offline
23 nov. open dag op de HKU in Utrecht

Kom je dan ook bij design Technology langs? Want daar ben ik..

Reageren

Regels voor berichten