Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 11:17
Verwijderd
Ajax komt bij AS Roma, Arsenal en Valencia. Moeilijke groep natuurlijk, maar dat kon niet anders. Kansen voor Ajax lijken me niet groot, maar wie weet.
Een stuntje op Highbury, net als Auxerre bijvoorbeeld?
En AS Roma is op dit moment niet echt in vorm. Ze wonnen wel val Real Madrid, maar de hadden de grootste moeite met Genk en AEK Athene.
Valencia lijkt me duidelijk de beste van groep.

Andere groepen zijn:
A: Barca, Inter, Bayer Leverkussen, Newcastle United
C: Real Madrid, AC Milan, Borrusia Dortmund, Lokomotiv Moskou
D: Manchester United, Juventus, Deportivo La Coruña, FC Basel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 11:22
Verwijderd
Vitesse gaat tegen Liverpool, Paris Saint Germain, Panathinaikos of VFB Stuttgart.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:29
Boogie
Boogie is offline
Gaaf, Roma en Valencia zijn 2 van mijn favoriete clubs En Arsenal vind ik ook een kewle club. Bergkamp zal vast wel de oversteek maken naar zijn 'geboortestad', dus krijgen we die ook 2x live in beeld (als Wenger meehelpt). Leuke groep Ajax overleeft de 2e ronde toch niet, lijkt me vrij logisch.
Persoonlijk vind ik Ajax de leukste groep hebben eigenlijk, en alle groepen zijn zwaar in de 2e ronde, hoewel ik Ajax in groep C meer kansen zou toedichten.

En Vitesse moet dan maar Stuttgart loten, want ze zijn goed tegen Duitse clubs .
Oud 15-11-2002, 11:45
Verwijderd
Liverpool - Vite$$e
Halen ze nooit, maar wel een leuke wedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:47
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Liverpool - Vite$$e
Halen ze nooit, maar wel een leuke wedstrijd.
hmz ja, das wel erg moeilijk
Wel leuk idd
Oud 15-11-2002, 12:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zeg nooit nooit.

Maar ff realisties denken en dan denk ik dat @j@kkes en Vite$$e het nooit een x halen vind het opzich wel jammer voor het NED. voetbal in het algemeen maja nix aan te doen.
Oud 15-11-2002, 12:54
Verwijderd
Ik had al op Valencia gehoopt

Valencia en Ajax door Ik hou de moed erin, moet wel lukken om uit gelijk te houden en thuis te winnen

Liefst uit ook eens winnen natuurlijk, maar dat zie ik Ajax weinig doen. Maar nu moeten wij Arsenal straffen voor wat ze tegen Psv gedaan hebben, toch
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:27
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
ja moeilijke poule natuurlijk voor Ajax maar ze hebben nog best kansen ik schat Arsenal toch het hoogst in van die 4, Valencia in topvorm is natuurlijk altijd gevaarlijk maar die draaien ook niet meer zo als het hoort. en ja Roma is een counterploeg das altijd oppassen.

nja, ik geef ze hier in ieder geval meer kans dan in poule C of D
Oud 15-11-2002, 16:47
Krugdinho
Krugdinho is offline
Ajax word geslacht
Oud 15-11-2002, 16:49
Krugdinho
Krugdinho is offline
ac Milaan - Real Madrid naar mening de 2 beste clubs ui europa e wedstrijd
Oud 15-11-2002, 17:23
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
moeilijk moeilijk, maar je we zitten bij de beste 15 van europa he.
2e ronde van de champions league is altijd moeilijk.

Maar wie weet......wie had verwacht dat ajax bij lyon ging winnen??
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 21:33
scara
scara is offline
club brugge krijgt een haalbare kaart voorgeschoteld, maar het blijven wel duitsers naturlijk (stuttgart)
een anderlecht in goeie vorm zou ook wel voorbij bordeaux moeten geraken, maar ik vrees voor hen, ze verkeren zeker niet in goede vorm!

veel geluk voor vitesse, tzou wel mooi zijn
en ajax, hopelijk mooie matchen op tv
Oud 15-11-2002, 22:07
knijtert!
knijtert! is offline
Ik denk dat Ajax van Roma uit en thuis kan winnen. Ajax wint mischien thuis van Arsenal, Valencia lijkt me helemaal moeilijk.
Groepen B en C zijn duidelijk de moeilijkste groepen maar ik ben niet compleet verbaasd als Ajax het toch red.
Laten we het hopen met zn allen

(En waarom zijn er weer zoveel Feyenoorders die hoopt dat Ajax alles verliest in CL? Ik kan dat toch echt niet uistaan hoor. Als PSV, Feyenoord of Vitesse europees speelt dan ben ik voor hun. Tenzei ze er echt helemaal niets van bakken.)
Oud 16-11-2002, 11:27
mobie
mobie is offline
Brugge had Real, AC Milan en Dortmund gehad
Verdomme, weer net niet voor Club, moeten die Duitsers er maar aan.
Oud 16-11-2002, 11:28
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mobie schreef:
Brugge had Real, AC Milan en Dortmund gehad
Verdomme, weer net niet voor Club, moeten die Duitsers er maar aan.
Dat was dan idd een heel mooie groep geweest. Leuk voor de spelers van Brugge om er eens tegen te kunnen spelen.
Oud 16-11-2002, 11:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ajax zit idd in een moeilijke groep, maar is dat niet logisch als je met de theoretisch beste 16 ploegen uit europa zit. Ik denk dat ze mooie wedstrijden krijgen voorgeschoteld, en waarom niet dromen

Trouwens opvallend. 4 ploegen uit Spanje ( Barca, Valencia, Real, Deportivo) en 4 ploegen uit Italie (Internazionale, Roma, Milan, Juvi). Daar naast 3 ploegen uit Engeland ( Newcastle, Arsenal, Machester). Das juist geen 75% van de ploegen uit drie landen.
Oud 16-11-2002, 13:24
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
misschien heeft ajax wel een klein kansje

vitesse uiteraard afgeslacht
Oud 16-11-2002, 15:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Yeah, Liverpool tegen een Nederlandse club hoop dat Liverpool wint want tis mijn favo buitenlandse club.
@j@kkez heeft een moeilijke poule maja van tevoren kregen ze die altijd. Pech dat ze met een uitwedstrijd beginnen, maar als ze daar een punt kunnen halen mogen ze tevreden zijn.
Oud 16-11-2002, 15:23
Rob is The Man!
Rob is The Man! is offline
Ik geef Ajax best kansen! De loting is zwaar, maar het had veel zwaarder gekund. Ajax heeft toch een vrij goed team. Ajax verloor welliswaar twee maal van Inter in de eerste ronde maar heeft toch bewezen het niveua van de nummer 1 uit de serie A op zijn minst te kunnen benaderen. Ajax heeft meerder absolute topvoetballers, ik noem een van der Vaart, een Chivu, een Litmanen en een Ibrahimovic. En daar achter ook meerdere hele goede voetballers: ik noem een Trabelsi, een van der Meyde, een Bergdolmo. Ik geef Ajax goede kansen om AS Roma te kloppen, en tegen een Valencia zijn ze ook zeker niet kansloos. Tegen een Arsenal in vorm [met een Henry en Wiltord op schot] geef ik ze weinig kans, maar een tweede plek in de poule is zeker mogelijk. Wel moet Ajax over haar beste voetballers kunnen beschikken, want de selectie is wat mij betreft niet breed genoeg qua topvoetballers, en dat zou ze wel eens kunnen opbreken...

Vitesse acht ik kansloos tegen Liverpool.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:29
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Rob is The Man! schreef:
Ik geef Ajax best kansen! De loting is zwaar, maar het had veel zwaarder gekund. Ajax heeft toch een vrij goed team. Ajax verloor welliswaar twee maal van Inter in de eerste ronde maar heeft toch bewezen het niveua van de nummer 1 uit de serie A op zijn minst te kunnen benaderen.

AC MILAAN,JUVENTUS

Ajax heeft meerder absolute topvoetballers, ik noem een van der Vaart, een Chivu, een Litmanen en een Ibrahimovic. En daar achter ook meerdere hele goede voetballers: ik noem een Trabelsi, een van der Meyde, een Bergdolmo. Ik geef Ajax goede kansen om AS Roma te kloppen, en tegen een Valencia zijn ze ook zeker niet kansloos.

En Aimar,Baraja,Ayala,Pellegrino,Carew,En salva ballesta zijn dat niet

en Totti,Batistuta,Delvechio,Montella,Cafu,Tommasi zijn natuurlij niet zo goed om op te boksen tegen sterren als ibrahimovic of een litmanen

Tegen een Arsenal in vorm [met een Henry en Wiltord op schot] geef ik ze weinig kans, maar een tweede plek in de poule is zeker mogelijk. Wel moet Ajax over haar beste voetballers kunnen beschikken, want de selectie is wat mij betreft niet breed genoeg qua topvoetballers, en dat zou ze wel eens kunnen opbreken...

2e plke amehoela

Vitesse acht ik kansloos tegen Liverpool.
Oud 16-11-2002, 17:22
Rob is The Man!
Rob is The Man! is offline
Ik onderschat zeker niet de kwaliteiten van Valencia en AS Roma, maar volgens mij zijn er vele mensen die de kwaliteiten van deze ploegen weer overschatten. Een tweede plek is wat mij betreft zeer zeker reeel maar de jonge ploeg is misschien te onervaren om deze grote ploegen te kloppen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Trouwens opvallend. 4 ploegen uit Spanje ( Barca, Valencia, Real, Deportivo) en 4 ploegen uit Italie (Internazionale, Roma, Milan, Juvi). Daar naast 3 ploegen uit Engeland ( Newcastle, Arsenal, Machester). Das juist geen 75% van de ploegen uit drie landen.
Mjah is vaak zo, de Spaanse, Engelse en Italiaanse clubs blijven met de meeste clubs zitten. Kijk ook maar eens naar de laaste jaren uit welk land de winnaar van de Cl kwam.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 20:32
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ajax wordt moeilijk...

Vitesse beschouw ik als uitgeschakeld.

Laatst gewijzigd op 16-11-2002 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 21:57
AirRaid
AirRaid is offline
vond die hele loting maar bezeikte boel

je wist vooraf al voor 50% tegen wie je kon uitkomen

hoop dat Ajax, Basel en Lokomotiev kunnen stunten en deze ronden overleven
Oud 17-11-2002, 02:26
Kirk22
Kirk22 is offline
*gaat waarschijnlijk naar Vitesse, om voor Liverpool te zijn *
Oud 17-11-2002, 14:06