Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn ouders zijn best wel verschillend. Mijn vader is zo conservatief als maar kan en mijn moeder is juist zo progressief als de nacht. Is het zo een beetje duidelijk?
![]() ![]() ![]() Ik zou geen partij kiezen tussen mijn ouders. |
![]() |
|
Ik vind van niet:
Mijn moeder is echt überdominant in huis, zij bepaalt altijd wat voor sfeer er hangt en ze moet altijd verschrikkelijk aanwezig zijn, maakt overal een probleem van, laat nooit iemand uitpraten en heeft veel te snel haar oordeel klaar, ze is echt een bikkelharde bitch. Mn vader is wat zachter, streng maar rechtvaardig, laat je altijd je verhaal doen, hulpvaardiger, laat je niet zo snel aan je lot over, wordt lang niet zo snel kwaad. Ze hebben erg vaak ruzie en ik denk af en toe dat een scheiding niet zo ver weg is omdat het af en toe echt te erg is. Vaak wordt ik ook betrokken bij ruzies, op zulke momenten probeer ik zo neutraal mogelijk tussenbeide te staan maar mijn moeder neemt veel opmerkingen verkeerd op. Ze heeft dan het gevoel dat ik partij kies voor mijn vader en ze generaliseert datverder, ook ziet en hoort ze veel dingen die er niet zijn. Zo komt het dat ik vaak de kamer wordt uitgezet op een tamelijk hardhandige manier, ze vliegt me nog net niet aan zeg maar. Kutzooi.
|
![]() |
|
|