Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 16:49
ShiningStar
ShiningStar is offline
Voor veel operaties zijn lange wachtlijsten.. waarbij ook nog eens bepaalde mensen voor gaan.. (met betrekking tot geld of (on)gezonde manier van leven)
wat vinden jullie daarvan en waarom??!!

Kuz
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:12
miss Elise
miss Elise is offline
ik vin t wel logisch dat ze noodgevallen voor laten gaan. maar ik vin dat ze echt wat aan die =wachtlijsten moeten doen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 09:25
japie
japie is offline
Citaat:
miss Elise schreef:
ik vin t wel logisch dat ze noodgevallen voor laten gaan. maar ik vin dat ze echt wat aan die =wachtlijsten moeten doen
Wat moeten ze er dan aan doen? Ja, inkorten, zover kom ik ook nog. Maar hoe wil je dat? En als je gaat zeggen: Meer mensen in de zorg aannemen, hoe wil je er dan voor zorgen dat er meer mensen in de zorg gaan werken??
Oud 31-01-2002, 15:11
miss Elise
miss Elise is offline
Citaat:
japie schreef:
Wat moeten ze er dan aan doen? Ja, inkorten, zover kom ik ook nog. Maar hoe wil je dat? En als je gaat zeggen: Meer mensen in de zorg aannemen, hoe wil je er dan voor zorgen dat er meer mensen in de zorg gaan werken??

je zou idd meer mensen aan kunnen nemen. je zou de lonen omhoog kunnen doen. nu zou ik echt niet als verpleegster willen werken, verdient voor geen meter.

[Dit bericht is aangepast door miss Elise (31-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 19:00
ShiningStar
ShiningStar is offline
heeeeeeej ben jij de miss elise
die laatst een heeeeeeeeeeele coole bril heeft gekocht????????????????!!!!!!!!!!!
hihihi
KUS

Citaat:
miss Elise schreef:
je zou idd meer mensen aan kunnen nemen. je zou de lonen omhoog kunnen doen. nu zou ik echt niet als verpleegster willen werken, verdient voor geen meter.

[Dit bericht is aangepast door miss Elise (31-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 21:12
Verwijderd
ik ben pas gelezen ook geopereerd,en ik stond niet ingeschreven dat was geregeld door de arts zelf.
Ik leef absoluut niet ongezond en met geld heeft het niks te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 21:13
Verwijderd
en over de wachtlijst... het bestuur heeft een lijst met hoeveel bedden er maximaal bezet mogen zijn,want toen ik er lag waren er vrij veel bedden over.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten