Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je heel veel om iemand geeft dan wil je die niet ongelukkig zien of in de knoop met zichzelf, daar wil je alleen het beste voor.
Het doet gewoon pijn om iemand te zien waar je zoveel om geeft en die dan ongelukkig blijkt te zijn, die zichzelf zo omlaag haalt, ... dat wil je gewoon niet. Denk ook niet dat jij het leuk zou vinden als ie dat tegen jou zegt, jij zou hetzelfde reageren als hem.
||
![]() |
Citaat:
Het is misschien een niet al te duidelijk verhaal, maar ik hoop dat de essentie een beetje overkomt. Tot slot wil ik nog even zeggen dat hij voor jou gekozen heeft, en dus ook voor eventuele 'rotbuien' van jou. Als hij iemand anders wilde, had hij dat allang gedaan. Hij houdt gewoon van je.
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of 'gekwetst' het juiste woord is. Het doet hem wel pijn natuurlijk. Als mijn vriendin een negatief zelfbeeld heeft, en zichzelf minder goed voorstelt dan ze is, dan trek ik me dat ook aan. Dat is niet zozeer dat ík me persoonlijk dan gekwetst voel, maar gewoon dat het me verdrietig maakt om háár zo negatief te zien.
Het is voor een jongen niet bepaald leuk om (telkens) te horen hoe zijn vriendin zichzelf naar beneden haalt, zeker wanneer het zonder reden gebeurt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |