Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1.wat is je lievelings cd
![]() 2.wat vind je van de muziek die ze maken :Goed, vooral de latere muziek, goede evolutie doorgemaakt 3.favoriet lied ![]() 4.vind jij ze brutaal? : wat is brutaal? 5.is de tekst goed te verstaan : ja 6.is heideroosjes de perfecte groep? nee 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? : ja.meerdere malen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 20:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.wat is je lievelings cd : niet van de heideroosjes
2.wat vind je van de muziek die ze maken : mwa 3.favoriet lied : ik wil niks is wel geinig 4.vind jij ze brutaal? : ![]() 5.is de tekst goed te verstaan : ja hoor 6.is heideroosjes de perfecte groep? ![]() 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? : 5 keer ofzo ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
1.wat is je lievelings cd : geen heideroosjes cd in ieder geval
2.wat vind je van de muziek die ze maken : bagger (slecht?) 3.favoriet lied : niet van toepassing 4.vind jij ze brutaal? : nee, wat ik ze wel vind zal ik dit keer achterwege laten om commentaar van fanatieke fans te voorkomen 5.is de tekst goed te verstaan : van wat ik gehoord heb wel ja, maar dat maakt de muziek er eerder slechter op 6.is heideroosjes de perfecte groep? : haha 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? : ja, na 2 nummers ben ik weggegaan |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.wat is je lievelings cd
weet nie 2.wat vind je van de muziek die ze maken wel cool als ik ervoor in een bui ben 3.favoriet lied sjonnie en anita, regular day in bosnia(met sharon ![]() ![]() 4.vind jij ze brutaal? beetje 5.is de tekst goed te verstaan : vrij goed 6.is heideroosjes de perfecte groep? absoluut niet ![]() 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? jep, in paradiso (jubileum) en parkpop 2001 , concert was echt superkoel ![]() ![]() |
![]() |
|
1.wat is je lievelings cd :fast forward
2.wat vind je van de muziek die ze maken :goed 3.favoriet lied :fistfuckparty at 701 4.vind jij ze brutaal? : wtf is brutaal? 5.is de tekst goed te verstaan : ja 6.is heideroosjes de perfecte groep? perfect willik nie zeggen, maar ze zijn wel goe 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? ja, 3 keer
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is eigenlijk muziek van vroeger wat weer gespeeld wordt idd. Black Sabbath achtige shit enz.
||
![]() |
Citaat:
2) Niet super intelligent, zoals punk hoort te zijn 3) TTT en O.P.A. en nog een paar 4) Brutaal niet, wel maatschappijkritisch of confronterend voor sommige groepen 5) Ja 6) Tekstueel voor mij wel. Ik lees in veel van hun teksten mijn eigen mening terug 7) het 12,5 jarig jubileum-feestje in Paradiso was voor mij de 18 e (!) keer denk ik |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.wat is je lievelings cd : Kung Fu
2.wat vind je van de muziek die ze maken : Leuk, luister het alleen eigenlijk nooit (meer) 3.favoriet lied : geen iee 4.vind jij ze brutaal? : ? Boefjes zijn het . ![]() 5.is de tekst goed te verstaan : ja meestal wel 6.is heideroosjes de perfecte groep? Nee. 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? 3, 4 keer? |
![]() |
|
antw op de topic van musc:
1.wat is je lievelings cd : ask birthmark 2.wat vind je van de muziek die ze maken : Ask birthmark 3.favoriet lied : ask birthmark 4.vind jij ze brutaal? : ask birthmark 5.is de tekst goed te verstaan : ask birthmark 6.is heideroosjes de perfecte groep? Ask birthmark 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? : Ask birthmark
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1.wat is je lievelings cd: Shizo
2.wat vind je van de muziek die ze maken: Wel ok in combinatie met bier 3.favoriet lied: Boore Lul (je bent een limbo of niet ![]() 4.vind jij ze brutaal? : valt wel mee 5.is de tekst goed te verstaan : ja meestal wel 6.is heideroosjes de perfecte groep? wel niet, niet perfect 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? Jah, fenix 14 - 10 - 01
|
![]() |
|
|