![]() |
|
![]() |
ja, je moet ook je vetten hebben en dat krijg je gewoon niet als je continu gezond eet.. maar je kan beter te gezond als te vet eten lijkt me...
't lijkt me trouwens ook best irritant als je een vriendin ofzo hebt die dat heeft.. je denkt niet zo snel aan een ziekte, maar het zal me wel gaan irriteren als die overgeeft bij patat lucht enzo.. 'k denk dat die mensen die het hebben het best moeilijk hebben.. want er zal heel veel commentaar op gegeven worden.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, vreemde ziekte en het zal best meer volkomen dan verwacht. Maar is het niet vreemd dat sommige mensen die zeggen dat ze op een dergelijke manier "gezond eten" eigenlijk het foute zeggen. Gezond is immers pas als je alle binnenkrijgt wat je nodig hebt dus ook de nodige vetten. Ze doen het dus eigenlijk fout. Op deze manier leg je ook niet zoveel reserves aan lijkt me.
|
![]() |
|
![]() |
hmzzzzzz wie weet hoor ik hier wel bij
![]() Kheb het niet zo erg als hier staat, maar omdat ik een (lichte ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar, misschien is goed lezen wel errug moeilijk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nakijken van betoog Ididn'tknow | 1 | 29-01-2016 00:25 | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |