Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2002, 18:38
Verwijderd
Toen ik naar Windows update ging, kreeg ik de volgende tekst:

Citaat:
Alleen administrators

U kunt alleen items vanaf Windows Update installeren als u bent aangemeld als Administrator of lid bent van de groep Administrators. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, kan het zijn dat u deze procedure vanwege bepaalde netwerkbeleidsinstellingen niet kunt uitvoeren.

Opmerking Als u het besturingssysteem Windows 2000 (behalve Datacenter), Windows XP of Windows .NET Server 2003 gebruikt, kunt u het account voor de lokale beheerder uitvoeren op de computer zonder dat u zich opnieuw hoeft aan te melden.

Uitvoeren als de lokale beheerder in Windows XP of Windows .NET Server 2003:

Klik op Start en kies Alle programma's (of klik met de rechtermuisknop op Windows Update als deze optie beschikbaar is).
Klik met de rechtermuisknop op Windows Update.
Klik op Uitvoeren als in het snelmenu.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Geef het wachtwoord voor de beheerder op.
Geef de gebruikersnaam, de domeinnaam en het wachtwoord op van een andere gebruikersaccount met beheerdersrechten op deze computer.

Uitvoeren als de lokale beheerder in Windows 2000:

Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Windows Update en kies Uitvoeren als in het snelmenu.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Geef het wachtwoord voor de beheerder op.
Geef de gebruikersnaam, de domeinnaam en het wachtwoord op van een andere gebruikersaccount met beheerdersrechten op deze computer.

Als de optie voor uitvoeren als lokale beheerder niet beschikbaar is:

Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Windows Update en kies Eigenschappen.
Klik op de tab Snelkoppeling en schakel het selectievakje Uitvoeren als andere gebruiker in.
WTF is dit en waarom krijg ik dit? Ik heb niets aan de instellingen veranderd op mijn computer, daar kan het dus haast niet aan liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2002, 21:48
dystopia
dystopia is offline
Geef jezelf Admin rechten
Oud 19-11-2002, 21:52
Martin
Martin is offline
OF probeer eens in te loggen in XP met de volgende data:

User: Administrator
Pass: (leeg laten)

Dit is een standaard account in XP waarmee je altijd dit soort dingen kan doen (ik weet niet of dit bij de home edition ook zo is)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 07:12
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Geef jezelf Admin rechten
Die heb ik dus, maar de rechten van de admin heb ik uitgeschakeld

Citaat:
chatfreak schreef:
OF probeer eens in te loggen in XP met de volgende data:

User: Administrator
Pass: (leeg laten)

Dit is een standaard account in XP waarmee je altijd dit soort dingen kan doen (ik weet niet of dit bij de home edition ook zo is)
Ik heb geen XP
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 07:59
Koen
Koen is offline
Citaat:
Ik schreef:
Ik heb geen XP
Het is ook handiger als je dat in je topic al vermeld. Nu weet niemand wat 't probleem kán zijn, omdat dat bij elk OS anders zit.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Het is ook handiger als je dat in je topic al vermeld. Nu weet niemand wat 't probleem kán zijn, omdat dat bij elk OS anders zit.
Ik heb win 98 en de server (van lycos) draait volgens mij op Unix
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten