Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hallo gulay .ik ben yasin je kent me wel.
je leert ze wel woorden als jongen/meisje enz. en tellen maar wanneer ga je ze de romantische woorden van het turks leren is toch ook belangrijk?? turkse meisjes zijn trouwens wel mooi ( ensommige jongens knap)hehehhee doeii PS ![]() |
![]() |
|
![]() |
MERHABA, hihi, kom jij van Turkije?
Ik ben er geweest deze zomer. Ik hoef niet meer te leren, ik heb al aan zelfstudie gedaan met een boekje, leuke taal, mooi land en vriendelijke mensen!
|
hallo ik ben er weer.hee dilek ben jij turkish crissygirl.leuk dat wist ik niet.
maar zo zie je ik ben jou ook niet vergeten ![]() maar jammer dat ik jullie niet meer online zie bij msn.maar ja als jullie liever hier bezig zijn ja.....kendinize iyi bakin (ENG)take care of yourselfs ps:ik wist niet hoe ik het in het nederlands moest formuleren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ------------------ Mensen die niets weten, maar weten dat ze niets weten, weten meer dan mensen die niet weten dat ze niets weten. |
![]() |
|
merhaba gulay
nasilsin? ben turk erkek arkadasim var...o yasamak turkiye..ankara..ama biz tekrar bulusmak 10 temmuz.benim turkce cok kotu..ama her kimse soylemek ben iyi turkce konusuyorum cunku hic kimse beni ogretmek.. haha okey dit is slecht hoor maar..nooit les gehad. groetjes renate |
![]() |
|
renate ben je helemaal gestoort?!!!!
die man is 10 jaar ouder dan jou bijna denk je dat ie echt van je houd. geloof me ik ken die gasten in turkije ze doen echt alles om nar europa te komen als ie eenmaal hier is laat ie je gewoon stikken gelloof me!!!!!!! hij wil gewoon zo snel mogelijk weg uit turkijke en hier makkelijk leven. waarom denk je dat ie zo snel met je wou trouwen??heeeee en groeten aan gulay en dilek kisses by me(*_^) |
![]() |
|
hi stranger
ten eerste..het is nu uit..ik heb een nieuwe vriend. ten tweede daar was het hem niet om te doen want hij wou helemaal niet in holland wonen hij wou in alanya met me gaan wonen en dan zou hij zijn eigen taxi bedrijf beginnen ofzo..whatever!! Hij was echt niet zo.en die 10 jaar..dat maakt niet uit..het was niet te zien bijna..hij was erg klein.maarja,ik denk echt dat hij van me hield..hij heeft me in ieder geval niet gebruikt.anders had hij wel gezegd dat hij naar nederland wou komen ..toch??maarja,boeiend..het is toch uit..en ik heb nu een hele lieve vriend..en nog lekker dicht bij ook!! opucuk renate |
![]() |
|
![]() |
Haha oke dan renate
goed dat je het uit hebt gemaakt, niet verkeerd denken hoor maar ik ben blij dat je nu een liefe goeie vriend hebt hoop dat je een lange relatie met hem zal krijgen..... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~xxxxxxxxx~kisses van ~moi~ gulay dusss eennee yasin de xxxxxxkisses terug van dilek hihi en xxxxxxkisses aan jou en sinan |
![]() |
|
waarom zijn al die turkse jongens dan verkeerd??ze denken toch niet allemaal hetzelfde??tenminste..dat lijkt mij.
Je hoeft niet iedereen meteen te wantrouwen..natuurlijk zijn er turken die alleen een nederlands meisje trouwen of daar wat mee beginnen om verkeerde redenen..maar dat hoeft niet altijd..toch? selamlar ve opucuk renate |
![]() |
|
![]() |
selam gulay!
alles goed meid? met mij okey..hey ik ben hier een tijdje niet meer geweest sjonge sjonge...maar goed gaat het perfect met jullie? yasin en sinan ook met jullie?hopen dat het met jullie goed gaat...nou gulay leer jij ze nog wel turks?! oke ik spreek je nog wel okis....doeiiii xxxxx aan mijn schatje yasin ;-) |
![]() |
|
![]() |
haii mensen alles okay?
met mij perfect yoh! ennuuh ga jij ze nou nog wat leren of hoe zit het nou! schat als je hulp nodig hebt geef een seintje dan help ik je wel mee...je weet ik sta altijd kla voor je(slijm slijm) hehe...maar ff serieus oke? doeii let goed op jullie zelf-->byee kendinize iyi bakin....ff in het turks ook okis.....doegggiesss kussiess (dag yasin kisses) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |