Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het STAAT op een goede host, sterker nog, op zo ongeveer het snelste netwerk van europa, maar voor het geval je het niet weet. DE UT TWENTE STAAT IN DE FIK (het gedeelte dat hierover gaat iig) dus echt vreemd dat ie het niet doet is het niet, wel dan? [ok, sorry voor uitspatting, maar moest even, kan niet tegen mensen due beginnen klagen over iets waar ze geen weet van hebben] Maareuhm, zolang je geen misbruik maakt van de reclame enzo, is het geen probleem... Alleen zo'n pagina bestaat al, staat ergens op de kicken.com pagina Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 19:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kan het op kicken.com zo snel ni vinden, maar mijn site is echt reclame georienteerd (www.tvreclames.nl ). In grote lijnen af. Niet letten op de halve layout plz~. Vorige persoon had er geen zin meer in, vervolgens ging gna aan de slag, maar die moest zonodig weer een slappe smoes verzinnen om niet verder te gaan :> en zelf kan ik er geen hol van (vandaar dat ik 150 euro biedt, iemand geinteresseerd? Hij MOET voor december af zijn, Alleen plaatje nodig, geen HTML) Ideeen voor de site zijn uiteraard ook welkom Bart |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik moet een mooie layout voor mn site hebben. Het knip- en HTMLwerk doe ik zelf. Als je et wil gaan doen ff mailen naar mij, dan hebben we het er even over. Bart |
![]() |
|
![]() |
hrm
waarom zet ie er nou http voor... webmaster@tvreclames.nl dus (vind pas net de 'aanpassen' knop uit) |
![]() |
|
Verwijderd
|
150,- is wel weinig voor design hoor, maar goed
![]() http://www.kicken.com/commercials dat was iig de URL |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
't lijkt me voor de creatieve geesten onder ons een goeie manier om ten eerste even 150 euro te verdienen en ten tweede de wereld te laten zien waar hij/zij toe in staat is. Citaat:
maar zij zijn wat minder interessant voor de reclamemakers zelf, omdat het allemaal niet zo gedetailleerd is. Bij mij zijn er 4 dingen om op te stemmen (worden er 5) en bovendien is te zien bij welk geslacht en bij welke leeftijden hij in de smaak valt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Muziek |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening bloempje222 | 18 | 18-11-2012 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie meningen graag Nadine. | 3 | 08-07-2004 09:21 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie mening zarf | 1 | 06-07-2004 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |