Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2002, 18:06
excusezmoi
excusezmoi is offline
Sinds gister zit er een onderhuids bultje (ongeveer ter grote van een erwt) tussen mn schaamlip en mn clitoris. Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik ook zo'n soort bultje gehad rond dat gebied en dat ging na een week ofzo weer weg gelukkig. Ik hoop dat dat nu ook zo zal gaan. Weet iemand wat dit is en waarom het er zit?
Is het misschien een opgezet talgkliertje/talgbultje ofzo? Het is heel gevoelig als ik er aan zit. (pijnlijk)
Ervaringen zijn heel erg welkom!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:30
mathfreak
mathfreak is offline
Het zou inderdaad een opgezet talgkliertje kunnen zijn. Misschien is het een goed idee om er mee naar je huisarts te gaan en er hem of haar eens naar te laten kijken.
Oud 09-11-2002, 20:19
Quiana
Quiana is offline
Ter groote van een erwt?
Lijkt em best wel groot..
Nou ja, vorige keer ging het ook weg,
als ik jou was zou ik er nog een weekje
tegen aan kijken.
Gaat het daarna niet over,
misn idd naar de huisarts..
Oud 10-11-2002, 09:45
Snufje
Snufje is offline
Vetbultje? Het zou kunnen.. Ik zou iig even naar de dokter gaan. M'n moeder heeft op de binnenkant van d'r bovenbeen een vetbultje gehad.. Het is inmiddels helemaal weggesneden geloof ik......
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:24
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
excusezmoi schreef:
Sinds gister zit er een onderhuids bultje (ongeveer ter grote van een erwt) tussen mn schaamlip en mn clitoris. Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik ook zo'n soort bultje gehad rond dat gebied en dat ging na een week ofzo weer weg gelukkig. Ik hoop dat dat nu ook zo zal gaan. Weet iemand wat dit is en waarom het er zit?
Is het misschien een opgezet talgkliertje/talgbultje ofzo? Het is heel gevoelig als ik er aan zit. (pijnlijk)
Ervaringen zijn heel erg welkom!
*Herkenning*
Ik heb er ook eentje, links naast mijn schaamlippen en had er ook eentje aan de binnenkant van mijn bovenbeen gehad.
Ze bloeden soms en als er een broek langs schuurt is t erg pijnlijk, maar t gaat vanzelf over...
Oud 16-11-2002, 20:22
dark spirit
dark spirit is offline
Ik heb dat ook al een paar keer gehad, en inderdaad, het gaat vanzelf over. Maar wat het is???
Oud 16-11-2002, 20:50
DarkCat
DarkCat is offline
Ik denk dat het een ontstoken kliertje is ofzo. Ik heb er weleens eentje gehad helemaal bovenaan mijn bovenbeen.. dus het randje van mn ondergoed kwam er net tegenaan, was erg pijnlijk. Maar na een paar dagen ging het weer weg..
Maak je niet te snel zorgen, zeker niet als het snel weer weggaat.
Oud 18-11-2002, 12:12
Verwijderd
weet iemand ook hoe die bultjes ontstaan?
of wat je kan doen om het te voorkomen? (of kunnen ze niet verkomen worden?)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:36
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb ook zoiets gehad (zelfde plek) Khad er toch wel last van, en ik ben er mee naar de gyneacologe geweest. Die heeft me toen antibiotica voorgeschreven, om te smeren, en na enkele weken pas was het volledig over! Het zou echt niet weg gegaan zijn zonder behandeling....
Bij mij was het een ontstoken talgkliertje, komt door het scheren...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten