Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb geen moeite met slapen en ik kan mn dromen heel goed onthouden. Ik ben ook best veel met dromen bezig enzo, ook met de betekenissen daarvan. Mn eigen dromen zijn vaak heel duidelijk in betekenis enzo, en ik snap andere dromen ook steeds vaker. Dromen zijn best heel boeiend!
Je kunt dromen zelfs een beetje sturen: als je ergens heel erg mee bezig bent, of als je er voor het slapen veel aan denkt, is er een grote kans dat het in je dromen terug komt. Dromen onthouden daarentegen is moeilijker. Dat moet je gewoon trainen. Dat kun je doen door de droom meteen op te schrijven, maar ik doe het door veel aan de droom te denken en dan komt langzaam alles weer boven. Het gaat steeds beter, en ik vind het ook leuk als je er een betekenis uit kunt halen. Het is eigenlijk gewoon een kwestie van oefenen dus. Als je denkt dat er een boodschap achter een droom zit (hij herhaalt zich bijv. elke keer) en je komt er niet uit, kun je me ook mailen. snoopytje_8787@hotmail.com (ik ben geen expert)
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hondentrouw, van Jim Willis Mobius | 1 | 26-02-2008 23:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |