![]() |
|
![]() |
Tongpiercing... die ligt niet zo in het zicht als een lip piercing en ik vind het een stuk sexier..
En 'voor altijd met een gat in je tong' is echt bullshit.. tongpiercing groeit heel snel dicht (ik heb het over uren of dagen) en je ziet er dan bijna niks meer van (behalve een stipje op de onderkant van je tong). Lippiercing vind ik te onhandig. T zit in je gezicht en het lijkt me vervelend als je eraan blijft haken of iemand er tegenaan mept... of in een ruzie eraan trekt ![]()
|
GEEN!!!!
bah maar anders in je tong die zie je niet ![]() zou alleen niet met je willen zoenen dan ![]() nouja... ik weet heb trouwens nog nooit met iemand gezoend die tongpiercing heeft. misschien wel lekker, maar toch, de gedachte van zo'n ring door je tong... bah
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook een tongpiercing, tis een klein staafje met aan de bovenkant een klein kristalletje en aan de onderkant gewoon een zilverkleurig bolletje... ik vind het mooi ![]() Smaken verschillen natuurlijk... maar stel dat je een heel mooi en leuk iemand ontmoet die een tongpiercing heeft... zou je er dan nog niet mee zoenen?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() dat van gat in tong heb je helemaal gelijk in ![]() ![]() ![]() ![]() thnx ![]() |
![]() |
|
|