Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja is shit hé!! die pokke werkwoorden, ik ben er al 1,5 jaar mee bezig maar snap t nog steeds niet helemaal.
gewoon vaaaaak oefenen doe ik maar, maarja dat helpt ook niet super. ik heb alle werkwoorden die we moeten leren allemaal in elke tijd uitgeschreven, misschien een idee voor jou? (je bent er wel kei lang mee bezug hoor! )
|
FUTUR SIMPLE: infinitief van het werkwoord
+ ai as a ons ez ont behalve de uitzonderingen die moet ge uit u kopke streven vrees ik ma 't is gemakkelijk CONDITIONNEL PRésent: de futur simple van het werkwoord + de uitgangen van de imparfait(nous vorm van het werkwoord+ais,ais,ait, ions, iez,aient) CONDITIONNEL PASSé: conditionnel présent van het hulpwerkwoord(avoir/être)+ participe passé van het werkwoord avoir: aurais,aurais,aurait, aurions,auriez,auraient être: serais, serais,serait,serions,seriez,seraient Ik hoop dat ge 't nu e bikke snapt. Ma ik vrees da ge het puur uit u bolleke moet streven anders lukt het nooit en veel oefenen misschien een bijles from a friend????? SUCCES |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Bijles frans geven vosje16 | 5 | 19-10-2008 18:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans of Spaans? liwei | 5 | 16-04-2008 16:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Frans/Duits] Oefen teksten duivelaartje | 6 | 16-02-2005 16:46 | |