Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2001, 04:20
Ltjskater
Ltjskater is offline
ja ik weet niet hoor maar zijn jullie te lui om zelf shit te lezen..? soms zuigt een boek zwaar ja, en dan is het scheitwerk om een verslag te schrijven. But then again, nobody said it was going to be easy, so don't expect it to be.
Oud 21-11-2001, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ltjskater schreef:
ja ik weet niet hoor maar zijn jullie te lui om zelf shit te lezen..? soms zuigt een boek zwaar ja, en dan is het scheitwerk om een verslag te schrijven. But then again, nobody said it was going to be easy, so don't expect it to be.
Als iemand dat nu wil, laat toch. Je merkt het wel op je mondeling
Oud 21-11-2001, 15:00
Balance
Balance is offline
je kan het ook anders zien:
waarom zou je in godsnaam iets doen wat een ander al voor je gedaan heeft?
oke, misschien bij een mondeling niet zo handig, maar als het puur om verslagen inleveren gaat: ik heb wel wat beters te doen als een boek gaan lezen en er dan een verslag van maken... zonde van mijn tijd!
Oud 21-11-2001, 16:19
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
linda85 schreef:
je kan het ook anders zien:
waarom zou je in godsnaam iets doen wat een ander al voor je gedaan heeft?
oke, misschien bij een mondeling niet zo handig, maar als het puur om verslagen inleveren gaat: ik heb wel wat beters te doen als een boek gaan lezen en er dan een verslag van maken... zonde van mijn tijd!
Inderdaad! waarom altijd gezeur dat iedereen hier zo lui is..kom hier dan niet!

Oud 21-11-2001, 23:53
Ltjskater
Ltjskater is offline
Citaat:
linda85 schreef:
ik heb wel wat beters te doen als een boek gaan lezen en er dan een verslag van maken... zonde van mijn tijd!
okee. begin maar. wat doe jij zoal in "je tijd" dan?

Oud 22-11-2001, 08:08
merijnsteins
merijnsteins is offline
\\//
//ooooooo gast,

als jij vind da wij te lui zijn om verslagen te schrijven, kom dan nie op deze site. dan ga jij maar lekker stuuterig achter je bureautje zitten te werken.

Merijn
Oud 24-11-2001, 11:36
Ltjskater
Ltjskater is offline
Citaat:
merijnsteins schreef:
\\//
//ooooooo gast,

als jij vind da wij te lui zijn om verslagen te schrijven, kom dan nie op deze site. dan ga jij maar lekker stuuterig achter je bureautje zitten te werken.

Merijn
zei ik iets over verslagen schrijven??? DUH! ik had het over boeken lezen. en ookal spreek ik nederlands, engels, duits, frans en japans, het woord "stuuterig" ken ik niet. bleh.

Oud 24-11-2001, 11:52
Verwijderd
Dit eindigt alleen maar in geruzie jongens (en meiden)...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten