![]() |
|
![]() |
Je zou je naast HIV ook op Chlamydia kunnen laten testen, dit is ook een SOA die je niet 1 2 3 merkt maar die wel schade kan toebrengen.
Er zijn tegenwoordig sneltesten voor HIV beschikbaar, hierdoor heb je eerder de uitslag dan via een ouderwets bloedonderzoek. Het beste moment om je te laten testen is trouwens een aantal maanden na het onbeschermde contact (6 mnd naar ik meen). Het kan nl. een poosje duren voordat het virus aantoonbaar is.
|
![]() |
De échte test, lab-test, dus bloedonderzoek, duurt 3 weken.
Die is wel 100% zeker. Van die zelf-test setjes heb je meteen de uitslag, maar die zijn maar 80-85% zeker: net als met zwangerschapstests. Dus 15-20% kans dat 'ie onjuist positief danwel negatief aangeeft... Als ik jou was, zou ik voor de echte test gaan in 't ziekenhuis. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En denk je dat ik dan voor de zekerheid nog 1,5 maand moet wachten, dat echt elk seksueel contact zo'n 6 maanden geleden is? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tsja, wat is geen risicofactor...als je je wilt laten testen moet je het gewoon doen. Het contact waar jij je zorgen over maakt (m.b.t. evt besmetting) is al lang geleden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
soa test, hoe,wat,waar enz ThisIsMyName | 15 | 30-06-2012 17:15 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
hiv brightlight | 25 | 02-12-2004 14:15 | |
Lichaam & Gezondheid |