Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 18:17
D-sire
D-sire is offline
Ik moet voor mijn examen een beschouwing schrijven (op school) over het illegaal kopiëren van cd's. Nu wilde ik aan jullie vragen hoe ik hem het beste op kan zetten en ik wil ook graag een originele inleiding. Ik heb zelf al wat info op internet gevonden maar wellicht hebben jullie goede aanvullingen!!\

Ps: Wel snel graag, moet het morgenvroeg al schrijven!

Greetzz Dreamzy
Oud 04-04-2002, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef:
Ik moet voor mijn examen een beschouwing schrijven (op school) over het illegaal kopiëren van cd's. Nu wilde ik aan jullie vragen hoe ik hem het beste op kan zetten en ik wil ook graag een originele inleiding. Ik heb zelf al wat info op internet gevonden maar wellicht hebben jullie goede aanvullingen!!\

Ps: Wel snel graag, moet het morgenvroeg al schrijven!

Greetzz Dreamzy
Neem 'Op kamers wonen' als onderwerp
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:37
martijn1985
martijn1985 is offline
Wettelijk gezien is het kopie-eren van cds niet eens verboden. Stel: jij koopt een cd. DAn heb je een CD. Maar je hebt wel vier cdspelers (woonkamer, slaapkamer, computer, auto) en je wil niet steeds met die cds gaan slepen. Dan mag je kopietjes maken. Als je dat gaat verbieden, dan kan het in dit soort situaties ook niet meer.

Verder is het kopieeren van cd's een vorm van protest tegen de hoge cdprijzen. Als daar nu eens wat aan doen, dan gaan mensen ook wel minder kopieeren, omdat het toch leuker is om de originele cd te hebben.
Reageren

Regels voor berichten