| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
damn, ik had een link geplaatst etc, staat hij er niet
![]() Ik wilde het eerst ook gaan doen, maar 't bleek niet echt iets voor mij te zijn... Nog een keertje: Vertaalacademie Maastricht Opleidingsinformatie De Vertaalacademie leidt je in vier jaar op tot vertaler, ondertitelaar, softwarevertaler of gesprekstolk. De werktalen zijn Engels en Nederlands, plus een taal naar keuze: Frans, Duits of Spaans. Het onderwijs is student- en taakgericht. De toekomstige vertaalpraktijk staat centraal. De toepassingsgebieden zijn daarom recht, economie en techniek. En natuurlijk leer je omgaan met de computer, een onmisbaar hulpmiddel voor vertalers. Meer hier! |
|
|
||
|
Citaat:
maar goed als het alleen kan op universitair niveau, maar het heel graag wil, kan je natuurlijk overwegen om na je 1e (gehaalde) jaar HBO over te stappen op WO.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je bv. Duits wilt doen op hbo niveau, dan is er (voor zo ver ik weet) alleen de lerarenopleiding Duits. Engels, Frans, Turks, ed net zo.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Sorry voor al mijn domme replay's dan. Had ik eigenlijk wel moeten weten, mijn zus studeert duits (wo) en heeft het ook wel eens gehad over de HBO lerarenopleiding ja oeps
![]() |
|
|