Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 00:03
Methuselah
Methuselah is offline
nog iemand last van? die sfeer van gezellig met familie en vriend/vriendin samenzijn? al die familiefeesten met Kerst en Nieuw? en altijd weer die vragen van: "wanneer kom je nu eens met een vriendin thuis?" alsof ik dat niet wil! maar dan moet ik eerst ook nog een leuk iemand tegenkomen die mij ook op die manier leuk vindt! en tot nu toe, tja, ik lijk wel 't type dat voor elk meisje waar ie voor valt, de beste vriend is, maar meer niet. iemand bij wie ze steun vinden als ze't moeilijk hebben met hun vriend of met wie ze gewoon een leuke tijd hebben, gewoon als vrienden. da's ook wel leuk, maar niet als dat altijd gebeurt!
Oud 15-11-2002, 00:22
MazeMouse
MazeMouse is offline
Oud en nieuw?

Dat wordt weer rond half 9 op mijn nest liggen om te voorkomen dat ik bij de familie hoef te zitten.
Oud 15-11-2002, 00:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Oud en nieuw?

Dat wordt weer rond half 9 op mijn nest liggen om te voorkomen dat ik bij de familie hoef te zitten.
met ouwejaar ga ik altijd uit met vrienden van me, tot 's ochtends heel vroeg, maar daarna is 't vanaf 's middags eerst naar de ene grootouders, daar aperitieven en dan doorrijden naar de andere grootouders en daar eten en lekker leuk gezellig samen zijn...
Oud 15-11-2002, 08:09
Verwijderd
Euhm .. euh .. tsjah
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 10:08
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Euhm .. euh .. tsjah
*knuffel*
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:26
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Oud en nieuw?

Ik he vorig jaar fijn gesjoeld en ge-mikado'd met de buren omdat ik niet naar Zwolle mocht om met mn vrienden oud en nieuw te vieren: hoezeee!

Kortom: i feel your pain
Oud 15-11-2002, 11:50
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik zou ook wel eens kerst samen met een vriendje voor de openhaard willen vieren... Maarja helaas... Ik ga dit jaar wel uit met oud en nieuw ook voor het eerst, maar het mag zomaar van m'n ouders...
Iedereen die er moeite mee heeft, sterkte in de komende periode...

Kuzzje IK
Oud 15-11-2002, 18:47
never mind
never mind is offline
mmm ja vorig jaar wel erg.. zovan ok nu wil ik heel hard voor iemand vallen.. maar nu heb ik iemand (5daagjes..en het zal nog heel lang aanblijven, dat voel ik!) en ik voel me helemaal thuis bij hem.. maar ik snap de winterbluese wel heb er gelukkig dit jaar geen last van
Oud 15-11-2002, 20:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
never mind schreef:
mmm ja vorig jaar wel erg.. zovan ok nu wil ik heel hard voor iemand vallen.. maar nu heb ik iemand (5daagjes..en het zal nog heel lang aanblijven, dat voel ik!) en ik voel me helemaal thuis bij hem.. maar ik snap de winterbluese wel heb er gelukkig dit jaar geen last van
ik heb 't precies al een paar jaar, maar dit jaar heb ik er toch al wel erg vroeg last van...
Oud 16-11-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef:
*knuffel*
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
ik heb 't precies al een paar jaar, maar dit jaar heb ik er toch al wel erg vroeg last van...
Omdat jij er, net zoals ik, teveel aan denkt nu. Vorig jaar voelde ik me rond die tijd enorm kl*te en nu zie ik de bui alweer hangen.

Weet nog niet echt hoe ik eraan ontsnappen kan..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 00:07
Verwijderd
Och, ik heb er niet echt last van...komt misschien omdat ik morgen een afspraak in de bios heb met een ontzettend leuk meisje waarbij het vrijwel 100% zeker wederzijds is
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 00:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Omdat jij er, net zoals ik, teveel aan denkt nu. Vorig jaar voelde ik me rond die tijd enorm kl*te en nu zie ik de bui alweer hangen.

Weet nog niet echt hoe ik eraan ontsnappen kan..
mja, kan zijn, maar kzou niet weten hoe m'n gedachten deraan kunnen ontsnappen (tenzij er ineens een reddend engeltje in m'n leven verschijnt oid )
Oud 16-11-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
mja, kan zijn, maar kzou niet weten hoe m'n gedachten deraan kunnen ontsnappen (tenzij er ineens een reddend engeltje in m'n leven verschijnt oid )
Hmm, ik denk er hard over na, geloof me.

De vraag luidt eigenlijk: hoe kom ik met mezelf in het reine?

Feitelijk gezien verandert alles continu. Mensen komen en gaan, spullen gaan kapot en worden vervangen, enzovoorts. De enige die voor jezelf aanwezig blijft, ben jij zelf.

Als ik deze gedachten concretiseer, kom ik uit op het volgende: probeer dingen niet op jezelf te betrekken.

In deze topic valt bijvoorbeeld op dat jij dat juist wel doet. Je stopt jezelf direct in een hokje, als jongen die altijd 'een' vriend van meisje is en zal zijn, en nooit meer. Hierdoor ga je je alleen maar rot voelen en het hindert je bij verdere contacten met meisjes. Je zal (misschien onterecht) denken "dit wordt toch weer niks", waardoor het een self-fulfilling prophecy wordt. Je gedrag past zich al dan niet bewust aan en je stuurt mogelijkerwijs de verkeerde signalen (misschien ook wel door niks te zenden).

Na ja, ik kan hier uren over doorgaan. Het komt er denk ik op neer dat we eraan moeten werken positiever tegen dingen aan te kijken en aan ons eigen mentaal welbevinden, bijvoorbeeld door leren te genieten van de kleine dingen van het leven, waardoor onze uitstraling leuker wordt en de kans ook groter is dat een meisje ons leuk vindt.

Minder hard proberen :/

Ik moet het zelf nog leren..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 09:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, ik denk er hard over na, geloof me.

De vraag luidt eigenlijk: hoe kom ik met mezelf in het reine?

Feitelijk gezien verandert alles continu. Mensen komen en gaan, spullen gaan kapot en worden vervangen, enzovoorts. De enige die voor jezelf aanwezig blijft, ben jij zelf.

Als ik deze gedachten concretiseer, kom ik uit op het volgende: probeer dingen niet op jezelf te betrekken.

In deze topic valt bijvoorbeeld op dat jij dat juist wel doet. Je stopt jezelf direct in een hokje, als jongen die altijd 'een' vriend van meisje is en zal zijn, en nooit meer. Hierdoor ga je je alleen maar rot voelen en het hindert je bij verdere contacten met meisjes. Je zal (misschien onterecht) denken "dit wordt toch weer niks", waardoor het een self-fulfilling prophecy wordt. Je gedrag past zich al dan niet bewust aan en je stuurt mogelijkerwijs de verkeerde signalen (misschien ook wel door niks te zenden).

Na ja, ik kan hier uren over doorgaan. Het komt er denk ik op neer dat we eraan moeten werken positiever tegen dingen aan te kijken en aan ons eigen mentaal welbevinden, bijvoorbeeld door leren te genieten van de kleine dingen van het leven, waardoor onze uitstraling leuker wordt en de kans ook groter is dat een meisje ons leuk vindt.

Minder hard proberen :/

Ik moet het zelf nog leren..
da's idd wel waar, maar altijd zeggen ze ook dat ze mij wel leuk vinden, maar dat ik beter kan krijgen dan hen, dat er heel wat knapper volk rondloopt dan hen waar ik meer aan heb, maar daar kijk ik helemaal niet naar... en ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat ik best wel sociaal ben en nogal spontaan, twee dingen die ik vroeger absoluut niet van mezelf had durven denken omdat ik eigenlijk best wel verlegen ben
Oud 17-11-2002, 21:44
heavinly
heavinly is offline
Ja, ik zal er ongetwijfeld ook last van krijgen, vorig jaar had ik dan wel een vriend in die periode maar ja. Ik heb het niet alleen met kerst&oud en nieuw maar eignelijk vrijwel altijd
*geen zin heeft om hierover te praten*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Ja, ik zal er ongetwijfeld ook last van krijgen, vorig jaar had ik dan wel een vriend in die periode maar ja. Ik heb het niet alleen met kerst&oud en nieuw maar eignelijk vrijwel altijd
*geen zin heeft om hierover te praten*
ik heb 't ook wel altijd, maar in de winter altijd extra hard

*geeft knuf*
Oud 18-11-2002, 09:36
Marcade
Marcade is offline
Gaan jullie toch met zijn alle samen kerst & oud en nieuw vieren; schijt aan familie. Dat hoeft toch niet elk jaar.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 09:56
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef:
Ik heb het niet alleen met kerst&oud en nieuw maar eignelijk vrijwel altijd
Yup, ik ook. Alleen met de feestdagen word je er echt aan herinnerd..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Gaan jullie toch met zijn alle samen kerst & oud en nieuw vieren; schijt aan familie. Dat hoeft toch niet elk jaar.
Meeting?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 10:54
ABrules
ABrules is offline
Als ik de kans krijg om met vrienden om te gaan hangen, (die zelf ook allemaal kerst en nieuwjaar vieren gek genoeg) dan zou ik dat niet laten, het gemis van een vriend(in) is er altijd en is eigenlijk niet anders in deze periode, het probleem is dat je er wel mee wordt geconfronteerd door familie, dan ga je er over nadenken enzo, misschien dat de donkere ow zo gezellige dagen je meer behoefte laten hebben aan menselijke warmte en dan niet van familie. Ikzelf weet waar je(jullie) mee zitten maar trek het me niet zo aan, heb meer zoiets van mijn tijd komt nog wel en tja... zie wel hoe het loopt. Maak me er gewoon niet zo een zorgen over.
Oud 18-11-2002, 12:12
Rioto
....ik heb dat ook
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Och, ik heb er niet echt last van...komt misschien omdat ik morgen een afspraak in de bios heb met een ontzettend leuk meisje waarbij het vrijwel 100% zeker wederzijds is

Ik heb het op een andere manier. Ik mocht van mijn ouders sowieos nooit weg, of iemand meenemen tijdens kerst en oud&nieuw. Dus ik hoop dat het dit jaar heel erg anders gaat worden
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Marcade schreef:
't is traditie, dus... maar ouwejaar vier ik met vrienden, dan gaat 't nog, maar 't is met nieuwjaar zelf wanneer we die toer van de familie gaan doen dat 't bluh is
Oud 20-11-2002, 04:33
Methuselah
Methuselah is offline
BLERG *gaat slapen*
Oud 20-11-2002, 07:00
Verwijderd
ik heb het ook wel....
rond deze tijd van het jaar kreeg ik vorig jaar en het jaar daarvoor een vriendje...dus t wordt weer eens tijd zeg maar
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 07:58
Esmée
Esmée is offline
Jah ik heb nu voor de verandering een vriendje in deze tijd van het jaar dus geen last van Alleen is ie wel met kerst en oud & nieuw op wintersport maar ja Heb er eigenlijk nooit last van, vind kerst en zo gewoon sowieso superleuke tijd, ik vermaak me ook wel als ik geen relatie heb
Oud 20-11-2002, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ik heb het ook wel....
rond deze tijd van het jaar kreeg ik vorig jaar en het jaar daarvoor een vriendje...dus t wordt weer eens tijd zeg maar
Sinterklaas kapoentje, stop wat in mijn schoentje .. lalala

*weet haast zeker dat hij nog lang alleen zal blijven*
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:42
Tox
Tox is offline
Vier nieuwjaar met vrienden, dus geen wintertime blues voor deze jongen. Een volgende vriendin, dat heeft geen haast. Ik zie wel hoe het leven loopt
Oud 20-11-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Sinterklaas kapoentje, stop wat in mijn schoentje .. lalala

*weet haast zeker dat hij nog lang alleen zal blijven*
Jij gelooft toch niet meer in sinterklaas? Vind je het dan gek dat je geen vriendin krijgt?

Bij mij op m'n stageplek loopt een leuke meid rond. Die uitstraling die ze heeft...ja, daar val ik best op. Ze komt uit Duitsland en blijft tot aan de zomer. Moet ffies een keer met haar in contact komen, maarja. We kennen elkaar al, alleen weet ik haar achternaam niet. Dus even haar mailen of telefoonnummer in het internet tel-netwerk opzoeken kan niet

Ik geloof wel in sinterklaas!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 18:46
DEChengst
DEChengst is offline
Helemaal geen last van. Niks is zo lekker als met kerst in stilte in je eentje uit het raam zitten te staren
Oud 20-11-2002, 19:24
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline

Ik ben dit jaar voor het eerst niet alleen met kerst, ben dan samen met mijn vriend waarmee ik dan al bijna een jaar heb...

Maar vorig jaar had ik er niet echt last van,althans niet zo erg dat ik het me kan herinneren.
Oud 20-11-2002, 22:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Helemaal geen last van. Niks is zo lekker als met kerst in stilte in je eentje uit het raam zitten te staren
da's misschien es leuk om te doen als je alleen bent, maar als iedereen erbij zit, tja... :/
Oud 21-11-2002, 22:20
Joris
Joris is offline
*herkent verschrikkelijk duidelijk*
Oud 22-11-2002, 07:07
WolterB
WolterB is offline
ik heb het vaak tijdens verjaardagen (ook wel met kerst en oud en nieuw enzo, maar toch minder) dat sommige ooms en tantes aan me vragen of ik al eens een vriendin heb en hieraan begin ik me ook steeds meer te ergeren (omdat ik steeds weer een ontkennend antwoord moet geven).

maar ga dit jaar oud en nieuw vieren met een paar hele goede vrienden in Londen en met kerst ben ik niet bij de familie, dus t zal dit jaar meevallen hoop ik.
Oud 22-11-2002, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Jij gelooft toch niet meer in sinterklaas? Vind je het dan gek dat je geen vriendin krijgt?

Citaat:
*stageplek, hübsches Fraulein, etc*
Kom je haar niet in de pauze tegen oid? Probeer een situatie te creëren waarin je leuk met elkaar in gesprek kunt komen en vraag achteraf of ze zin heeft eens iets te gaan drinken ofzo.

Nooit geschoten is altijd mis
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Kom je haar niet in de pauze tegen oid? Probeer een situatie te creëren waarin je leuk met elkaar in gesprek kunt komen en vraag achteraf of ze zin heeft eens iets te gaan drinken ofzo.

Nooit geschoten is altijd mis

Ja, soms. Meestal ga ik met een andere afdeling mee, omdat mijn afdeling vaak niet in de kantine gaat zitten. Dan zit ik dus niet bij haar, want zij is weer van een andere afdeling. En omdan opeens bij een andere groep te zitten als ze vragen of ik mee ga eten, das ook weer wat. ...maar ik heb zo mijn connecties hogerop. Ik kart zo af en toe (nog maar 1x gedaan, maar we willen nog wel eens) met iemand die best wel hoog staat. Heb hem ooit eens in de pauze gesproken. Even subtiel zijn...
...of gewoon haar aanspreken natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 11:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef:
ik heb het vaak tijdens verjaardagen (ook wel met kerst en oud en nieuw enzo, maar toch minder) dat sommige ooms en tantes aan me vragen of ik al eens een vriendin heb en hieraan begin ik me ook steeds meer te ergeren (omdat ik steeds weer een ontkennend antwoord moet geven).

maar ga dit jaar oud en nieuw vieren met een paar hele goede vrienden in Londen en met kerst ben ik niet bij de familie, dus t zal dit jaar meevallen hoop ik.
op m'n verjaardag heb ik 't ook erg zitten, da's namelijk Valentijn

oh ironie van het lot!
Reageren

Regels voor berichten