Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 16:22
alternatiefje4life
alternatiefje4life is offline
Ik heb dus in de krant gelezen dat 2 duitsers, 2 satanisten een bevel van satan hadden gekregen om een kennis te vermoorden, dit hebben ze gedaan door eerst met een hamer op het hoofd te slaan en vervolgens met messteken......
Vervolgens in de rechtzaal maken ze het duivelsgebaar.....

Wat vinden jullie hiernou van???????

Ik vind het ziek!!
Oud 19-01-2002, 16:25
Remqo
Remqo is offline
ik vind het ook ziek......

Wees lekker jezelf, dan ben je gek genoeg.
Levens opofferen voor Satan..... dat is wel erg ziek.
Oud 19-01-2002, 16:37
Rhinus
Rhinus is offline
Moorden is altijd ziek..
Oud 19-01-2002, 16:47
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, tuurlijk isset fout maar het lijkt nou net alsof alleen satanisten zoiets doen. Dr zal ook welles iemand zijn die ervan overtuigd was dat ie iemand moest vermoorden van god.
Satanisten hebben een zwaar evil reputatie en das geloof ik best ten onrechte (voor zover ik iets van het satanisme afweet.)
Oud 19-01-2002, 16:51
alternatiefje4life
alternatiefje4life is offline
Bekijk het zo.....mensen die alleen een paar dingetjes van het satanisme weten, vaak pentagrammen dragen, zwarte kleding zijn geen ECHTE satanisten......echte satanisten doen echt alles wat de satan zegt....die doden zelfs mensen dus........er is een groot verschil tussen de alware wannabee satanisten en echte satanisten
Oud 19-01-2002, 17:17
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
alternatiefje4life schreef:
echte satanisten doen echt alles wat de satan zegt
Gelukkig bestaat ie niet. Dus doen ze ook niks..
Oud 19-01-2002, 17:28
Skapie
Skapie is offline
Citaat:
Draakiej schreef:
ik vind het ook ziek......

Wees lekker jezelf, dan ben je gek genoeg.
Levens opofferen voor Satan..... dat is wel erg ziek.
Jij ook hier??? bèèèhhh {"}^}
Oud 19-01-2002, 17:39
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
alternatiefje4life schreef:
Bekijk het zo.....mensen die alleen een paar dingetjes van het satanisme weten, vaak pentagrammen dragen, zwarte kleding zijn geen ECHTE satanisten......echte satanisten doen echt alles wat de satan zegt....die doden zelfs mensen dus........er is een groot verschil tussen de alware wannabee satanisten en echte satanisten

weet waar je over praat...

Ten eerste waren die twee daders geen satanisten maar gewoon een stel maatschappelijk gefrustreerde onnadenkende en nog niet uitgepuberde randfiguren die aandacht wouden trekken..

Ten tweede is Satan een mythologie, net als bijv. de griekse goden en het mannetje op de wolk..

Ten derde heeft het satanisme niets met satan zelf te maken, het is een geloof dat op de zelf gericht is en niet op een hogere mach.
Satanisme heeft niets met bloed drinken, konijntjes opensnijden en grafstenen kapotmaken te maken, degenen die dat doen zijn wederom gefrustreerde pubers..

De pentagram heeft trouwens ook niet veel met satan te maken, het is gewoon een mystiek symbool..
Oud 19-01-2002, 18:27
Prada
Prada is offline
Over het al dan wel of ziekelijke in het satanisme kan in andere topics over het satanisme gediscussieerd worden...

Regels voor berichten