Advertentie | |
|
![]() |
|
Toevallig. Ik wil ook net in contact komen met mede-schrijvers. Heb je msn ofzow? Schrijvers, voeg me maar toe! ^.^ v1nc1t@hotmail.com
Ik ben bezig namelijk een site te maken waarop iedereen verhalen neer kan zetten, door zich aan te melden. Ook voor tekeningen, columns, e.d. zal er ruimte zijn. Door middel van een script zal je je aan kunnen melden (op een manier een beetje zoals hier op het forum) en dan kan je alles zo neerzetten en overal op reageren! Klinkt goed toch... Ben druk bezig, het adres is www.FFFnet.com ... Ik zal het jullie nog wel ns melden als ie opengaat ![]() Heb ook geschreven. Alweer een jaar geleden ben ik begonnen met een verhaal dat iets van 50 paginas lang werd; maar zonder kop of staart werd het nooit spannend. Nu ik een beetje over literatuur leer op school krijg ik meer zin om weer te schrijven. Ik zit al met een concept in mijn hoofd. Ik zal het hier wel ns neerzetten als het zover is.... Groet, vincit.
|
Verwijderd
|
Ik probeer het altijd weer en weet dat ik soms wel goeie dingen heb geschreven, maar op een gegeven moment eindig ik altijd met een soort soap.. ik wil het te interessant maken, ken geen middenweg
![]() mijn droom is een boek schrijven, maar ik denk niet dat dat er ooit van gaat komen |
![]() |
|
Nee. Helaas niet. Het lijkt me heel erg leuk om te doen, misschien komt dat er ooit wel van. Ik ben nu bezig met het mensmartelende NaNoWriMo (www.nanowrimo.org) en dat schiet lekker op. Ik heb nu al 33.565 woorden geschreven, in zeer korte tijd (een halve maand).
Bij Nanowrimo gaat het er om dat je 50.000 woorden in een maand schrijft, in de vorm van een verhaal. Ik doe ook mee aan Freewriters, een mailprogramma wat elke dag een schrijfopdracht doorgeeft, zoals dat van vandaag: "schrijf over de regen". Dit leert me echt hoe je goede kleine stukjes kan schrijven over alledaagse dingen. Ook schrijf ik gewoon korte verhalen, maar dat zijn geen boeken. Hetgeen dat ik nu aan het schrijven ben bevalt me. Ik ontwikkel zo een goede stijl en al schrijvende leer ik.
|
Verwijderd
|
Ik sta wel met drie verhalen in een bundel van korte verhalen, maar die is uitgegeven door een collega-schrijver die ik via het net ken. Hij heeft het zelf uitgeprint en in elkaar geniet en verkoopt het nu (althans, een aantal maanden terug) in de straten van Gent. Maar dat telt niet echt.
Misschien komt een verhaal van me (Rubicon, staat hier ook ergens op) in een bundel met korte, Nederlandse science fiction-verhalen. Ze zijn nu bezig met de selectie en ik weet nog niets. Het was overigens een non-profit, eenmansproject, dus het heeft nog altijd niets met een uitgever te maken. Ik zou graag eens wat verhalen van me opsturen naar een tijdschrift zodat ik beoordeeld kan worden door iemand die er geld voor krijgt om dat soort dingen te doen, maar ik zou niet weten wel tijdschrift aansluit bij mijn stijl. Suggesties zijn meer dan welkom, want ik ben een vreemdeling in een vreemd land. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
http://www.teleacnot.nl/sites/kunstl...ph/poezie.html Je kan verhalen insturen. ![]()
||
Citaat:
Linkerkolom. ![]() En mijn CKV docente heeft mij het idee gegeven. Zij weet het altijd beter, is in de loop der jaren bewezen.
|
Nymph, huh? Wie ontvangt dat? Is het een beetje interessant? Is het voor 'ons', een jonge doelgroep, of meer zo'n tijdschrift als die van stichting schrijven?
Toevallig. Ik ben met wat anderen bezig met ideeen om een simpel kwartaaltijdschriftje te maken over schrijven (en tekenen) voor mensen die vooral hun verhalen op fora posten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Doelgroep: jongeren
||
Citaat:
Let erop dat je het gratis programma aanklikt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En dat Freewriters ga ik ns proberen...
|
Verwijderd
|
moet je op www.nanowrimo.org verplicht engels schrijven? jah zeker he?
|
![]() |
|
Nou, ik ben met een boek bezig ... het wordt geen roman, maar een verhalen - bundel, maar heb een beetje een probleem, want ben nog mijn stijl aan het zoeken en heb nu al best veel verhalen, alleen zijn der volgens mij geen twee van ongeveer dezelfde stijl te vinden
![]() Ohja, en ik ga als het goed is een woordenboek uitgeven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |