Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
meeste mensen met een DVD speler zijn film kijkers, en dat kijkt gewoon goed als het op een breedbeeld is.. |
![]() |
|
![]() |
films worden (min of meer) breedbeeld opgenomen en hoewel ik ook het liefst breedbeeldfilms zie, vind ik het onzin om beeld weg te gooien voor televisiedoeleinden - en de dvd is geen film maar meer een documentaire...
plak maar eens boven en onder een strook van je beeld af als je de dvd bekijkt - dan komt het waarschijnlijk niet meer over |
![]() |
|
Het is idd een beetje een bij elkaar geraapte zooi.
De concerten zijn oud, Dynamo 1996, en Katowice 1997. Bij Dynamo ziet het er ook nog vrij amateuristisch uit, ze hebben lelijke kleren aan, het klinkt overigens wel goed. Op de DVD kun je wel kiezen tussen Dolby Digital en Stereo, dus dat klinkt wel goed, het geluid is dus ok. Wat betreft die eerste videoclip, dat is hun promo clip geweest, en de 2e, Liberty Bells, is ook wel een paar keer op TMF uitgezonden, maar dat sloeg niet aan, iets wat Within Temptation dus wel gelukt is (als ik daar mee de vergelijking mag treffen). En dat zwart met blauwe puntjes, dat is alleen die eerste videoclip, en dat was op mijn TV, wat betekend dat het beeld ook nog eens uitgerekt word van 4:3 naar 16:9. De oude Gathering is idd beter, wat zwaarder. De laatste CD's zijn allemaal veels te zweverig, de laatste CD is wel weer ok, maar ik vind hun oude CD's nog steeds het beste. En wat is Anneke mooi ![]()
Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 14:57. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Gathering Storm Earphone | 2 | 21-07-2005 11:02 |