Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 13:22
Dark Sorceress
Dark Sorceress is offline
veel mensen van mijn school weten dat ik psychisch niet helemaal in orde ben (hoe dat ze het weten? kweenie). In ieder geval merk ik dat iedereen mij nu heel erg raar aanstaart. er wordt zoveel over mij geroddeld dat mensen me gewoon niet meer willen leren kennen. De meeste dingen zijn wel gebaseerd op waarheden (ben een borderliner) maar dan nog, ik bepaal liever zelf wie ik genoeg vertrouw om dnigen over mijzelf te vertellen. Ik doe wel altijd alsof die blikken en het gefluister me niets interesseren, maar het blijft kut. hebben anderen hier ook last van, en wat doe je eraan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 13:38
Verwijderd
Misschien, ik zeg het voorzichtig, is het dan juist handig om de waarheid te vertellen. Dan weten ze het en hoeven ze niet meer hun eigen waarheid te verzinnen (dus roddelen). Maar ik ken jou school, de mensen die daar rondlopen, jou enz. niet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:35
Verwijderd
ja ik weet hoe het is. telkens als ik buiten een rondje ga lopen met een vriendin in de pauze zijn er een aantal klojo's die me "freak" naroepen als ik langs loop. ik weet niet of ze van mijn psychische "situatie" afweten of dat ze het zeggen omdat ik in hun ogen rare kleren draag oid, maar echt helpen doet het iig neit. sinds vandaag weet de vertrouwenspersoon op shcool het en die zou "dat stelletje eikels met het iq van een kakkerlak"wel eens even aanspreken. ik vind dat eigenlijk niezow fijn enzo, ben bang dat ik er meer zeik door krijg, maar hij is vroeger ook veel gepest enzo, kan er niet goed tegen en kon dus ook niet beloven dat hij niks zou doen.
gelukkig reageren de meeste mensen op school heel goed enzo. ok, ik merk wel dat ze roddelen en alles maar ze doen tenminste niet vervelend tegen me. mijn vrienden doen gwoon zoals altijd en vragen af en toe es hoe het gaat enzo.

ff offtopic: ik dacht dat je borderline pas op je 18de ook vaststellen. tenminste, dat zeiden ze tegen mij.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:56
LivingDeadDoll
LivingDeadDoll is offline
Dit zal wel heel vervelend zijn inderdaad.Ik ben zelf ook niet echt een 'average student', maar word meer beschouwd als : alternatieveling.Zelf vind ik het nog wel meevallen, alleen ik accepteer de dingen niet zoals ze zijn en als iets me niet bevalt zeg ik het ook.Hetzelfde over dingen als roddelen over mensen, hypocrisie en achterbaksheid, daar erger ik me aan.
En dat doe ik niet, daarom ben ik wat 'minder normaal', het ligt wel anders bij mij dan bij jou.

Omdat ik juist tamelijk 'vreemd' ben kan ik met iedereen opschieten en weten ze van mij wat ze kunnen verwachten, misschien zou je ook zoiets kunnen creeeren.Bij de mensen van je school tenminste, want daarbuiten.Tsja daar heb ik ook last van, en dat zal altijd wel zo blijven, die mensen kennen je niet en doen ook niet de moeite om je te leren kennen.Wat mij betreft hoeft dat ook niet , wat moet ik met zo'n ontolerant smallminded iemand ? K zou 't niet weten ..

Nouja, ik weet eigenlijk ook niet echt wat m'n punt is , maar het is echt zo dat je niet de enige bent.
Blijf lekker jezelf en de mensen die de moeite nemen om te kijken WIE en WAT je bent, laat die toe, de rest .. well SCREW THEM !
Ze zijn je niet waard ..
Reageren

Regels voor berichten