Dit zal wel heel vervelend zijn inderdaad.Ik ben zelf ook niet echt een 'average student', maar word meer beschouwd als : alternatieveling.Zelf vind ik het nog wel meevallen, alleen ik accepteer de dingen niet zoals ze zijn en als iets me niet bevalt zeg ik het ook.Hetzelfde over dingen als roddelen over mensen, hypocrisie en achterbaksheid, daar erger ik me aan.
En dat doe ik niet, daarom ben ik wat 'minder normaal', het ligt wel anders bij mij dan bij jou.
Omdat ik juist tamelijk 'vreemd' ben kan ik met iedereen opschieten en weten ze van mij wat ze kunnen verwachten, misschien zou je ook zoiets kunnen creeeren.Bij de mensen van je school tenminste, want daarbuiten.Tsja daar heb ik ook last van, en dat zal altijd wel zo blijven, die mensen kennen je niet en doen ook niet de moeite om je te leren kennen.Wat mij betreft hoeft dat ook niet , wat moet ik met zo'n ontolerant smallminded iemand ? K zou 't niet weten ..
Nouja, ik weet eigenlijk ook niet echt wat m'n punt is

, maar het is echt zo dat je niet de enige bent.
Blijf lekker jezelf en de mensen die de moeite nemen om te kijken WIE en WAT je bent, laat die toe, de rest .. well SCREW THEM !
Ze zijn je niet waard ..