Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en dit zou het kunnen zijn, ik heb gevraagd waar ze bang voor is, maar ja dat ging dan via msn, kan ik beter in irl doen, maar we wonen 3 kwartier fietsen van elkaar en hebben niet zo heel veel tijd, dus dat is lastig en als we uitgaan dan hebben we het daar niet zo over, maar je hebt gelijk Dark Spirit ik probeer daar achter te komen, het probleem is echt dat ze niet weet wat het is, of dat zegt, ik heb haar vertrouwen , maar misschien idd nog niet genoeg, ik wil er alleen niet om gaan zeuren ofzo, daar pas ik voor, dat ik maar door blijf vragen terwijl ze het echt niet weet.
Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 12:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Heej Bruultje... Goed dat je even je verhaaltje op t forum heb gegooid, kan je even kijken hoe andere mensen er op reageren. Ik reageer ook nog eens, want ik heb nu de tijd om dat eens goed te doen.
Nogmaals mijn tipje, probeer eens echt afstand te nemen, het helpt om over de gevoelens voor haar heen te komen of om ze een plaatsje te geven en na te denken over hoe alles is gegaan. Je weet dat ik dat ook heb gedaan en dat me dat wel goed gedaan heeft met af en toe wat dalen. Het is moeilijk maar ik denk voor haar ook makkelijker om zo eens na te denken over wat ze nou echt met je wil. Wil ze nou echt alleen die vriendschap of meer? Een ander idee is zoals Dark spirit al zei, praat erover... wat houdt haar tegen en waarom? En voer dat gesprek face to face want ogen/gezichtsuitdrukkingen/gedrag zeggen een hoop. Nouja goed ik ken je situatie en het heeft tijd nodig... En onthoud....misschien ooit he... ![]() Succes en we spreken elkaar weer! Kuzzje IK ![]()
|
Ja, je hebt gelijk It's Moi, en je weet ook dat ik heel even dacht dat het voorbij was, er misschien een ander meisje was, hierdoor kon ik afstand nemen, helaas... bleek weer het tegendeel
![]() Als ik moet kiezen van de oplossingen hier denk ik toch dat het praten wordt. Ze is ten slotte ook me beste vriendin, ![]()
|
We hebben gepraat...
Ze zegt dat ze niet snapt waarom ze zo interessant is, ze kan niet geloven dat ik haar gewoon wil zoals ze is... ze is zo onzeker ![]() Het verklaart wel alles, nou ja we zien wel verder hoe het loopt.
||
Citaat:
Nogmaals sterkte! Dikke kuzz IK ![]() *ik reageer maar ff zo, ben op t werk en t is dus niet allowed om te msnen*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Sprudel | 3 | 11-02-2013 17:24 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Liefde & Relatie |