Advertentie | |
|
![]() |
|
ik bid niet, ben niet gelovig, en als ik al zou bidden dan zou het niet om een bepaald geloof zijn, bijv katholiek of christelijk, niet voor Jezus, Maria en dat soort personen in ieder geval
maar dat wil niet zeggen dattik geen respect heb voor mensen die in Jezus geloven, ik respecteer ieder geloof! [Dit bericht is aangepast door Black Reina (14-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Een paar maanden geleden, begon ik weer met bidden tot GOD..
Misschien denken jullie, watvoor zin heeft dat om te bidden?! Maar voor sommige mensen die een bepaalde probleem of iets in hun hart heeft die niet aan je familie, vrienden, of wie dan ook kan vertellen, dan kan je eigenlijk aan GOD vertellen in de vorm van bidden eigenlijk.... |
![]() |
||
Citaat:
Dus pas als JIJ God nodig hebt, dan begin je te bidden? Lekker makkelijk zo he, pas als jij iets nodig hebt het doen?
|
![]() |
ik bid elke dag wel een paar keer.
omdat ik mijn relatie met God moet vasthouden (van mezelf) net als met je vrienden praat je een paar keer per dag. God is mijn vriend en dus praat ik vaak met Hem. ik kan alles aan Hem kwijt, en dat is geweldig. Het is geen verplichting ofzow, ik wil het gewoon
|
![]() |
Vroeger bad ik iedere avond, vlak voordat ik ging slapen. Dat voelde als een verplichting, om tenminste God te vertellen wat ik die dag had meegemaakt en ervaren. Maar sinds een jaar al niet meer, en ik voel de behoefte ook niet meer. Mocht deze ooit wederkeren, dan zal ik zonder schroom het contact weer zoeken, zelfs al zou God niet bestaan.
Je bidt namelijk niet alleen uit eigen behoefte tot God, maar ook om met hem te communiceren, hem te laten merken dat je er bent, en in zekere zin aan hem denkt. Al schijnt niet iedereen dat te begrijpen...
||
![]() |
Citaat:
![]() [no offence]Dan vindt ik hem wel een eikel zeg, die God van jou[/no offence] Het jou een beetje moeilijk lopen maken in je leven. Is dat niet al moeilijk genoeg dan? Dan vindt ik de christelijke uitleg een stuk menselijker. Om God shit te vragen [Dit bericht is aangepast door Silindistani (18-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Naar God luisteren? Ik dacht dat jij tegen Hem prate als je aan het bidden was? Ik probeer je niet tegen te spreken, hoor. Ik probeer alleen een beter beeld van de Islam te krijgen. |
![]() |
|||||
Citaat:
Jazeker, maar het is veel makkelijker om gewoon van alles te doen en dan vervolgens te zeggen, het zit toch in me? Je moet het echt menen, je moet alles voor je God willen doen, want als je gelooft, dan geloof je ook in het paradijs, en daar moet je wat voor over hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet echter ook niet ALLES over de islam dus be aware dat ik soms nogal vage posts maak ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De zin of onzin van bidden, Bid jij wel of bid jij niet Linda Prins | 85 | 23-10-2012 21:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bidden goed voor hart en ruggengraat Sherpao | 26 | 15-12-2006 13:41 | |
Bidden??? kleinedraak | 26 | 23-05-2004 13:00 | |
helpt bidden? CD-R | 102 | 26-11-2003 20:37 | |
Games |
Bid For Power flippje | 12 | 05-10-2002 15:07 | |
Games |
wie kent het spel bid for power giresun27 | 30 | 19-02-2002 21:40 |