![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nagels zijn inderdaad vervelend.. niks is erger dan een een man die niet weet hoe gevoelig vrouwen kunnen zijn..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Hangt er vanaf ... beffen is lekker, maar kan me meestal niet helemaal laten gaan omdat ik onzeker ben, vingeren kan erg pijnlijk zijn.
En overal een verleden tijd zetten, want ben tegenwoordig sexueel inactief ![]()
||
Citaat:
![]()
|
dat hangt in het geheel af van de jongen die het doet...
je hebt van die mensen, die gewoon totààl niet kunnen beffen... liever niet dan... dat je gewoon van die rare likken d'roverheen krijgt.. maar je hebt ook van die mensen die hun tong kunnen beheersen en dan een drilboor kunnen simuleren... daarentegen hebben sommigen weer scherpe randjes aan hun vingers, of totaal geen handcoördinatie... is bij elke jongen verschillend... maar àls ie het allebei kan, is beffen toch wel t leukst
||
Citaat:
DAMN LOSERS ![]() GRrrr SUCKER!
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! #2 Verwijderd | 500 | 18-08-2014 22:30 | |
Seksualiteit |
Vriend afgetrokken/gepijpt, vriendin gevingerd/gebeft jajie | 12 | 01-01-2014 19:31 | |
Seksualiteit |
kortvragenlijstje ;) petergriffin93 | 14 | 29-06-2011 13:57 | |
Seksualiteit |
Meiden: orgasme bij vriendje beter? anja | 49 | 10-02-2006 16:20 | |
Seksualiteit |
Hoe een vrouw te vermaken en te laten klaarkomen Thicke | 12 | 02-09-2005 14:32 | |
Seksualiteit |
Wat doe je tijdens de sex? Severus | 28 | 14-07-2002 14:32 |