Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 18:25
Student
Student is offline
Hallo,

Ik heb nu 7 maanden een relatie met mijn vriendin en ik ben nog steeds verliefd op haar. Ik heb alleen soms periodes (denk bv aan een week ofzo) dat ik even geen zin heb in echt zoenen. Dan wil ik liever knuffelen. Die periodes gaan wel steeds weer over, maar ik vraag me af of jullie dat misschien ook wel eens hebben en of het een slecht teken is? Wat ik ben echt superverliefd op mn vriendin, en ik wil 'r niet kwijt!

Groeten,
Student
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2002, 18:31
whizzer
whizzer is offline
heeft iedereen weleens denk ik, en dat je dus wel wilt knuffelen toont alleen maar aan dat je nog genoeg gevoelens voor haar hebt.....
Oud 15-09-2002, 18:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
whizzer schreef:
heeft iedereen weleens denk ik, en dat je dus wel wilt knuffelen toont alleen maar aan dat je nog genoeg gevoelens voor haar hebt.....
inderdaad, dat denk ik ook..
Oud 15-09-2002, 18:52
Verwijderd
kweenie, zal wel normaal zijn.
Als ik verliefd op iemand ben heb ik altijd wel zin om diegene te zoenen, maargoed dat ben ik.
Een ex van me had eerst ook dat ie geen zin had om echt te zoenen of iig niet om lang te zoenen en dat kon ik toen ook niet begrijpen omdat ik daar wel altijd zin in had.
Maarjaaah.
Wat is dan de reden dat je geen zin hebt in zoenen, vraag ik me af..?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, k heb eigenlijk altijd wel zin in zoenen... maar k heb wel zo dat ik vaak alleen zin heb ik gewoon knuffelen dan in intiemere dingen... t is wel normaal denk ik, en zolang het gewoon terug komt, hoef je je nergens zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:12
Piccola
Piccola is offline
Tsjah.. Net als Alicia: Ik heb wel altijd zin om dan met hem te zoenen! Maar ja dat ben ik, kan misschien wel per persoon verschillen. Zou me in ieder geval geen zorgen maken ofzo!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:00
Zsa Zsa
Zsa Zsa is offline
Ik heb die periodes ook wel gehad ja. Een echte reden hiervoor zou ik zo niet weten, maar soms had ik er gewoon geen behoefte aan. Ik hield wel vreselijk veel van hem, maar alleen in zijn armen liggen enzo was soms al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:50
Student
Student is offline
Ja, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen..

Kijk, tongzoenen is voor mij wel echt iets sexueels. Teminste, ik word er wel opgewonden van natuurlijk. En soms heb ik liever dat ze lekker in mn armen ligt ipv dat we de hele avond sex hebben (wat natuurlijk op zn tijd wel erg welkom en lekker is ). Dan heb ik meer behoefte aan 'lief voor elkaar zijn' ofzo.. Beetje vaag verhaal als ik het zo lees, maar zo voel ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Student schreef:

Kijk, tongzoenen is voor mij wel echt iets sexueels. Teminste, ik word er wel opgewonden van natuurlijk. En soms heb ik liever dat ze lekker in mn armen ligt ipv dat we de hele avond sex hebben (wat natuurlijk op zn tijd wel erg welkom en lekker is ). Dan heb ik meer behoefte aan 'lief voor elkaar zijn' ofzo.. Beetje vaag verhaal als ik het zo lees, maar zo voel ik het wel.
owwww nou dan is er toch nix aan de hand
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:27
Zsa Zsa
Zsa Zsa is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

owwww nou dan is er toch nix aan de hand
Inderdaad. Bij mijn weten is dit heel normaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:34
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ja idd dat heb ik dus ook, ij heb bijv ook niet zin om te gaan zoenen als we uit zijn dan wil ik lekker feesten en dansen end an heb ik geen om te kleffen, eerlijk gezegt vind ik niet zo veel aan zoenen klinkt vaag maarjah, ik knuffel liever, ik vind tongzoenen niet boeiend eigelijk..tzal wel aan mij lioggen dan maar kheb dr gewoon eigelijk maar heel soms behoefte aan, na een paar gezoend te hevbben met dezelfdde jongen ben ik dat al zat met diegene
Oud 16-09-2002, 19:24
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Dat is volgens mij niet zo heel raar...ik had dat ook toen ik anderhalf jaar had met me ex...het werd wel steeds erger en op een gegeven moment vond ik het ook niet fijn alsie aan me zat..maarjah het is dus niet zo raar denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:55
PardonMe
PardonMe is offline
oww ik vind het niet zo raar eigenlijk. soms lig ik ook gewoon liever bij hem samen gezellig bij elkaar, ipv zoenen.. dat vind ik soms net zo fijn.. gewoon het samen dicht bij elkaar zijn..
Je hoeft niet perse seks te hebben of te zoenen om duidelijk te maken wat je voor elkaar voelt.. maar dat kan mijns inziens ook doormiddel van een knuffel..
(zeker omdat het af en toe lijkt alsof een kus of seks voor veel mensen niks meer betekent, mensen die elke week weer met een ander zoenen en one-night-stands...)
Oud 17-09-2002, 18:31
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
whizzer schreef:
precies!

maar oke.. ik heb wel eens geen zin om te kussen... maar eerlijk is een week lang nooit voorgekomen
Oud 17-09-2002, 20:02
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gizmo schreef:
maar eerlijk is een week lang nooit voorgekomen
nee bij mij ook niet, maar gewoon op een avond ofzo, als jij je wel wil zoenen, maar je gewoon ff geen zin hebt, dan gewoon ff knuffelen enzo..
lievvvig..
mjah anywayz, soms heb ik wel eens zo'n bui ja.. niet vaak, maar soms wel.. Gewoon een beetje knuffelen en liggen.. net zo gezellig soms!
Maar goed, soms ook weer zo'n bui dat je JUIST wèl weer wilt zoenen

*vaag*
Oud 17-09-2002, 20:33
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Maar goed, soms ook weer zo'n bui dat je JUIST wèl weer wilt zoenen

*vaag*
ja .. en dan is hij net naar de kaakchirurg gemoeten
Oud 17-09-2002, 20:47
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gizmo schreef:
ja .. en dan is hij net naar de kaakchirurg gemoeten
*weuhzz*

heeft hij nou èn verrekte spier in zn lies èn moest hij naar de kaakchirug...???? *sowwie*
of begrijp ik nou iets verkeerd???

Die Tim toch........
Oud 18-09-2002, 07:54
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
*weuhzz*

heeft hij nou èn verrekte spier in zn lies èn moest hij naar de kaakchirug...???? *sowwie*
of begrijp ik nou iets verkeerd???

Die Tim toch........
jaja... da jungske is me toch aant klungelen

Je ziet het btw goed... wel sneu zo
Oud 18-09-2002, 08:11
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gizmo schreef:
jaja... da jungske is me toch aant klungelen

Je ziet het btw goed... wel sneu zo
ahhh dat vind ik toch wel sneu voor m.. wel balen..
mjah dan maar aspirientjes snoepen ofzo...?
Oud 18-09-2002, 08:15
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
ahhh dat vind ik toch wel sneu voor m.. wel balen..
mjah dan maar aspirientjes snoepen ofzo...?
hehe.. nee hoor.. de chips gaat nog als vanouds

maarehmzz... volgens mijis die week van niet kussen net bij mij begonnen
Oud 18-09-2002, 08:21
Bor
Bor is offline
je post kan ik slpitsen in 2 mogelijkheden:

of je bent op zoek naar een nieuwe relatie en laat daarom je goede kant zien onder het motto "er zijn ook normale mannen"

of je bent gewoon normaal

ik denk het tweede
Oud 19-09-2002, 10:09
Student
Student is offline
Citaat:
Bor schreef:
je post kan ik slpitsen in 2 mogelijkheden:

of je bent op zoek naar een nieuwe relatie en laat daarom je goede kant zien onder het motto "er zijn ook normale mannen"

of je bent gewoon normaal

ik denk het tweede

Ik weet zo net nog niet of ik 'gewoon normaal' ben

Maar nee ik ben niet op zoek naar een nieuwe relatie, deze is perfect
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:27
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Dat is volgens mij niet zo heel raar...ik had dat ook toen ik anderhalf jaar had met me ex...het werd wel steeds erger en op een gegeven moment vond ik het ook niet fijn alsie aan me zat..maarjah het is dus niet zo raar denk ik
AUW!

Hmmm, ik ga maak geen ouwe topics meer terug lezen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 09:50
marlies
marlies is offline
Citaat:
Student schreef:

Nee dat is zeker niet vaag..Dat heb ik ook wel eens. Is helemaal niets raars aan.
Oud 19-11-2002, 13:11
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Student schreef:

Nou, ik vind het niet vaag, heb namelijk precies hetzelfde ... dat zoenen iets " serieus " voorspelt, terwijl knuffelen gewoon een heel veilig / aangenaam gevoel geeft.
Oud 19-11-2002, 16:45
Dminor
Dminor is offline
Ik snap het probleem niet.
Oud 19-11-2002, 19:18
highlight
highlight is offline
Citaat:
Dminor schreef:
nee, als het toch wel weer goedkomt, en je toch nog steeds verliefd bent zie ik ook niet in wat er mis is met een tijdje geen zin hebben in zoenen.
Ik heb er soms ook ff geen zin in.. heel normaal dus denk ik..
Oud 20-11-2002, 10:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, dat is niet vreemd. In een relatie is het meestal zo dat de verschillende aspecten zich afwisselen. De ene periode knuffel je wat meer, dan weer liever niet...Is normaal hoor, maar leuk is anders...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 12:37
romytjuh
romytjuh is offline
Ik zie het meer als een afwisseling.. je hoeft toch niet altijd met iemand te zoenen om te laten merken dat je van haar/hem houdt?
Oud 26-11-2002, 20:02
afrobitch
afrobitch is offline
Uhm, hebbik ook wellus...fooral als m friend salamie of van die andere vieze roze worst gegete heeft...iej!
Doe mij dan maar een knuffel (en een tube tandpasta)!
Nja, knuffelen is zowieso wel heeeeeeeel owkeej!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:22
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
afrobitch schreef:
Uhm, hebbik ook wellus...fooral als m friend salamie of van die andere vieze roze worst gegete heeft...iej!
Doe mij dan maar een knuffel (en een tube tandpasta)!
Oud 27-11-2002, 06:11
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Citaat:
Nou het probleem is dat die bang is dat die raar is en de enige die er welleens 'last' van heeft niet te willen zoenen maar gewoon lekker in elkaars armen liggen etc.

Maar je bent helemaal niet raar hoor Student.
Maak je maar niet druk, is toch juist fijn, ik vindt tongzoenen ook wel fijn, alleen knuffelen nog wel iets intiemer denk ik.
Terwijl ik wel verliefd ben en veel van m'n vriend hou.
Ben ik dan raar ? Nee, dat vindt ik niet.
En dat moet jij ook maar geen vinden Student.

ingewikkeld verhaal haha..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten