Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kweenie, zal wel normaal zijn.
Als ik verliefd op iemand ben heb ik altijd wel zin om diegene te zoenen, maargoed dat ben ik. Een ex van me had eerst ook dat ie geen zin had om echt te zoenen of iig niet om lang te zoenen en dat kon ik toen ook niet begrijpen omdat ik daar wel altijd zin in had. Maarjaaah. Wat is dan de reden dat je geen zin hebt in zoenen, vraag ik me af..? |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen..
Kijk, tongzoenen is voor mij wel echt iets sexueels. Teminste, ik word er wel opgewonden van natuurlijk. En soms heb ik liever dat ze lekker in mn armen ligt ipv dat we de hele avond sex hebben (wat natuurlijk op zn tijd wel erg welkom en lekker is ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja idd dat heb ik dus ook, ij heb bijv ook niet zin om te gaan zoenen als we uit zijn dan wil ik lekker feesten en dansen end an heb ik geen om te kleffen, eerlijk gezegt vind ik niet zo veel aan zoenen klinkt vaag maarjah, ik knuffel liever, ik vind tongzoenen niet boeiend eigelijk..tzal wel aan mij lioggen dan maar kheb dr gewoon eigelijk maar heel soms behoefte aan, na een paar gezoend te hevbben met dezelfdde jongen ben ik dat al zat met diegene
![]()
|
oww ik vind het niet zo raar eigenlijk. soms lig ik ook gewoon liever bij hem samen gezellig bij elkaar, ipv zoenen.. dat vind ik soms net zo fijn.. gewoon het samen dicht bij elkaar zijn..
Je hoeft niet perse seks te hebben of te zoenen om duidelijk te maken wat je voor elkaar voelt.. maar dat kan mijns inziens ook doormiddel van een knuffel.. (zeker omdat het af en toe lijkt alsof een kus of seks voor veel mensen niks meer betekent, mensen die elke week weer met een ander zoenen en one-night-stands...)
||
Citaat:
![]() maar oke.. ik heb wel eens geen zin om te kussen... maar eerlijk is een week lang nooit voorgekomen
||
Citaat:
![]() lievvvig.. ![]() mjah anywayz, soms heb ik wel eens zo'n bui ja.. niet vaak, maar soms wel.. ![]() Maar goed, soms ook weer zo'n bui dat je JUIST wèl weer wilt zoenen ![]() *vaag*
||
Citaat:
heeft hij nou èn verrekte spier in zn lies èn moest hij naar de kaakchirug...???? ![]() ![]() of begrijp ik nou iets verkeerd??? ![]() Die Tim toch........
||
Citaat:
![]() Je ziet het btw goed... wel sneu zo ![]()
||
Citaat:
mjah dan maar aspirientjes snoepen ofzo...? ![]()
||
Citaat:
![]() maarehmzz... volgens mijis die week van niet kussen net bij mij begonnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet zo net nog niet of ik 'gewoon normaal' ben ![]() Maar nee ik ben niet op zoek naar een nieuwe relatie, deze is perfect ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmmm, ik ga maak geen ouwe topics meer terug lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er soms ook ff geen zin in.. heel normaal dus denk ik..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar je bent helemaal niet raar hoor Student. Maak je maar niet druk, is toch juist fijn, ik vindt tongzoenen ook wel fijn, alleen knuffelen nog wel iets intiemer denk ik. Terwijl ik wel verliefd ben en veel van m'n vriend hou. Ben ik dan raar ? Nee, dat vindt ik niet. En dat moet jij ook maar geen vinden Student. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |