Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap inderdaad de ophef niet zo daaromheen. Vorig jaar reden er vaker minder dan 20 auto's dan meer zou je haast zeggen. Neemt niet weg dat ik het jammer vind, immers, hoe meer zielen hoe meer vreugt. En al rijden ze vaker achteraan, je mist toch iets. Dus ik hoop dat er nog wat bij komt, al zal dat wel niet meer voor komend jaar zijn. Misschien Volkswagen over een tijdje ofzo.
Of je je nu niet meer kunt inschrijven weet ik niet zo zeker. Kan me in 1997 Lola nog herinneren, die in een paar weken een auto in elkaar flansten (die is dan wel nooit aan de start gekomen, maargoed ![]()
|
De internationale automobielfederatie (FIA) zou de aanvraag van de Britse renstral Arrows om deel te nemen aan het Formule 1-kamioenschap 2003 geweigerd. Ik zoek een link met wat officeel geblaat erin.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De startlijst, en idd zonder Arrows wat ik dus al dacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic: Jordan in de problemen? ![]()
|
Arrows heeft al zijn werknemers ontslagen...
BRON De kans dat ze alsnog een start krijgen is al heel klein en de kans dat ze echt van start gaan is er eigenlijk al niet. Volgens mij is het nu echt over voor Arrows.
|
|