Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar dat is nog niet alles!!! als u nu besteld krijgt u ook nog eens dit reuzehandige flesje sterilon, waarmee u uw versbestelde piercing kunt schoonmaken.
||
Citaat:
![]() *fluit onschuldig*
|
![]() |
||
Citaat:
kosten: rond de 50 euro pijn: Het doet heel even pijn, maar als die eenmaal zit voel je er bijna niks meer van, soms is het nog wel pijnlijk met eten, eet ook geen pittige dingen, dat brand echt. en in het begin kunnen er wel is wat dingen achter blijven hangen, kan ook wel pijnlijk zijn. Je tong zwelt ook op, duurt ongeveer een week voordat ie weer een beetje normale dikte heeft, is soms wat lastig met eten, maar als je het regelmatig goed koud houd dmv ijblokjes oid gaat het wel. wat je mag/niet mag: je mag er eigenlijk gelijk alles mee, alleen moet je wel een tijdje lang spoelen met mondwater nadat je eet/drinkt/zoent/of iets anders er mee doet ![]() Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 16:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het doet wel pijn, maar das maar een paar secondes...en dat heb je er echt wel voor over als je graag een piercing wilt, toch ![]() heb wel beetje afgesleten glazuur, maar valt mee.. |
![]() |
|
heb je het over een piercing door je lip of over een labret(eronder)
ik heb een labret..kostte rond de 50/60 euro alles inclusief en ik heb geen pijn gevoelt, verder gewone geneestijd(6-8weken) het enige nadeel vind ik dat ik het met veel moeite zelf moet inzetten, is niet zo 1-2 gedaan als bij een tongpiercing Rat
|
Maar ik wil graag weten:
- wat het kost rond de 50 euro - of het veel pijn doet viel wel mee bij mij, het ging heel snel, te snel om te schreeuwen - of iemand porobkemen heeft gekregen met glazuur van tanden... ook niet. Volgens mijn tandarts kan het ook niet zoveel kwaad, als je er maar niet constant op loopt te knabbelen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan je vertellen dat als je binnenlip (zeg maar) te dicht bij je tandvlees zit, ze de piercing, mits je bij een betrouwbare shop bent, niet zetten. En bij veel mensen is dat zo, zeiden ze tegen me.
goddammit ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-11-2002 om 18:52. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe ben jij echt? Sagana | 46 | 07-06-2007 01:00 |