Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 16:55
Mara
Mara is offline
Heej!
Iemand die ik ken heeft een tijdje geleden de nokia 3510 gekocht, zonder kaart en simlock. De kaart (Hi) die hij al had heeft hij er dus ingezet.
Er zijn alleen een paar problemen.

Vraag 1:
Nu kan je dus op dat toestel ook polyfonische ringtones, alleen heb je daar of wap of gprs (weet ik niet, heb ik ook helemaal geen verstand van) voor nodig. Alleen zegt hij dus dat hij dat niet kan omdat het prepaid is, en je abbonnement nodig hebt daarvoor. Maar kan het niet zo zijn dat je gewoon alles goed moet instellen? Je kan bijvoorbeeld ook je IP-adres instellen enzo.

Dus, aan jullie de vraag: hoe los je dit op?

Vraag 2:
Als je naar die Nokia 3510 'gewone' ringtones stuurt, kan je ze nauwelijks horen. Hoe komt dit, en wat kan je er aan doen?

Voorvast bedankt!
MeelFriek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 21:44
Exile
Exile is offline
Wap en GPRS werken inderdaad niet via PrePay.
en je kunt het ook niet qua instellingen laten werken.
met Vodafone gaat het geloof ik wel. met KPN niet. zowieso betaal je je scheel als je Wap wilt gebruiken via prepay. dus niet doen.

GPRS is eigenlijk alleen gemaakt voor datacommunicatie (bv. laptop)

over het geluid kan ik je weinig vertellen behalve dan dat je je volumenivo moet nakijken, maar ik neem aan dat je dat gedaan hebt.
Oud 23-11-2002, 18:35
Studentje
Studentje is offline
Van de nokia site:

De Nokia 3510 is het eerste Nokia-product dat geoptimaliseerd is om de gebruikers te laten genieten van polyfone ringing tones. De polyfone ringing tones bieden de mogelijkheid om echte melodieën beschikbaar te stellen om te downloaden. Aangezien de Nokia 3510 geoptimaliseerd is om polyfone ringing tones af te spelen, is het volumeniveau voor de traditionele monofone ringing tones die via Club Nokia gedownload kunnen worden op de Nokia 3510, jammer genoeg zeer laag. U kunt de functie van de Nokia 3510 voor het downloaden van ringing tones het best gebruiken door via WAP polyfone ringing tones te downloaden via de Toonservices of via het hoofdmenu Service. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak voor onze klanten.
Reageren

Regels voor berichten