Hoi,
weer een berichtje van mij maar wel een ander probleem..
een hele tijd terug heb ik bij het uitgaan met een jongen gezoend...
Daarna deden we niet echt praten met elkaar op school, al had ik eerst wel het gevoel dat hij oogcontact zocht..(dit weet ik dus nie zkr). Hij deed wel heel aardig als we elkaar tegenkwamen.
Op een gegeven moment heb ik gevraagd of we konden praten met elkaar, en toen vroeg ik hem wat die zoen voor hem betekende...hij zei dat het maar voor 1 avond was, en toen heb ik gezegd dat dat voor mij ook zo gold...(op dat moment voelde ik nog nie heel veel voor hem)
Later had ik het gevoel dat hij heel verdrietig was en steun en troost zocht bij een goede vriendin van hem...
En hij negeerde me wel....hij kon wel praten tegen mijn vrienden, maar echt recht in mijn gezicht zei hij niet echt iets...toen we er nog niet over hadden gepraat, dat die zoen voor 1 avond was, kon hij wel leuk en aardig doen tegen mij.
Nu opeens mag die goede vriendin van hem mij helemaal niet, ik heb sterk het gevoel dat dit iets te maken heeft met hem en mij...misschien voelt hij zich gekwetst door mij en is daarom die vriendin van hem kwaad op mij..Kweet wel bijna zkr dat het iets in die trant is...en ze is heel erg jaloers denk ik, want ik heb het gevoel dat ze zelf gek is op hem..
Heeft hij me misschien toch leuk gevonden en heeft hij dit niet durven zeggen, en heeft hij daarom misschien gezegd dat het maar voor 1 avond was om te kijken wat ik zou gaan zeggen?
Voelt hij zich toch gekwetst?
Ik vind het heel lullig allemaal, en zou t liefst alles met hem uitpraten, mn vrienden denken dat als ik echt met hem zou gaan praten dat ie wel eerlijk zou zijn, dat ie eigenlijk heel erg verlegen is, maar wat als hij zijn mond niet opentrekt? Toen ik hem vroeg wat die zoen voor hem betekende, heeft ie misschien ook wel gelogen...
Ik kan er gewoon niet tegen dat we elkaar nu negeren, het lijkt me zo'n leuke jongen om gewoon leuk mee op te trekken, maar nu lijkt alles verpest..wat vinden jullie?
Moet ik het laten rusten, met die vriendin van hem gaan praten die mij niet meer moet (en haar vragen waarom ze mij niet moet), met HEM gaan praten, hem een brief schrijven (waarvan ik niet weet of hij die aan zn vriendin zou laten lezen, maar wat wel makkelijker voor mij zou zijn...), moet ik eigenlijk IETS doen?
Ik heb echt het gevoel dat hij me kwalijk neemt dat die zoen maar voor 1 avond was, maar hij zei zelf als eerste dat het maar voor 1 avond was, maar misschien zei hij dat omdat hij bang was dat ie voor gek ging staan bij mij...mn vriendin dacht ook dat hij niet zomaar ff met een meisje ging zoenen..dus dat het wel IETS voor hem betekende...
Dit alles blijft maar door mijn hoofd malen, maar als ik met hem ga praten, en hij trekt zijn mond nog niet open, dan raak ik dus echt gek!! Kweet ook nie of ik het wel durf, om zomaar met hem te gaan praten, maar is er een andere manier om dit te doen..denk het niet hè...het gaat zo stroef, het praten tussen ons....
Ik wil gewoon zo graag dat alles opgelost raakt tussen ons...maar misschien stookt zijn beste vriendin hem wel op...tegen mij..
Nou, ik sluit dit maar af, ik hoop écht dat jullie hier ervaring mee hebben gehad of dat jullie een goede oplossing weten, ik kan namelijk niks meer bedenken...ik ben bang dat praten met hem gewoon geen zin heeft...kweet t echt niet
Alvast bij voorbaat dank op jullie reacties,
liefs de moi.