Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz, hard maar waar.. Dit is niet jouw probleem maar dat van je nicht. Hoeveel zorgen iedereen zich ook maakt, zij is de enige die in de positie staat deze beslissing te nemen of niet. Men kan slechts proberen met haar te praten om te kijken of zij wel volledig achter dit huwelijk staat. Verder zal men haar haar eigen eventuele fouten moeten laten maken.
Als ze er maar niet op afgerekend wordt wanneer het daadwerkelijk fout blijkt te zitten. Wanneer er nu toch iets fout gaat, steun haar dan en help haar waar nodig, maar ga niet lopen zeggen: 'ik zei het toch' of iets dergelijks. Meer kun je niet doen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
maak niet uit of je getrouwd bent of niet, die man kan evengoed het land uit worden gezet, trouwen heeft daar geen enkele invloed op. de wet is zo veranderd dat als de regering besluit dat die gene terug moet naar het land van herkomst dat dat hoe dan ook gebeurt getrouwd met kinderen of niet.
de vrouw blijft dan hier en de man gaat terug of de vrouw moet mee gaan naar dat land maar daar krijgt zij hetzelfde probleem als hij hier om een verblijfsvergunning te krijgen. pas allemaal nagevraagd omdat zoiets nu ook een grote rol in mijn leven speelt mijn vriend is namelijk angolees en zijn verblijfsvergunning loopt af, dus of hij een nieuwe verblijfsvergunning of status krijgt is dus allemaal nog heel erg onzeker de kans zit er dus in dat ook hij ook terug moet naar het land van herkomst.daarom heb ik dit nagevragd. trouwen maakt dus geen verschil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een nicht van mij is bijna in dezelfde situatie terechtgekomen, zij was dan niet getrouwd (ze is nog maar 17) maar haar vriend begon haar al wel allerlei verplichtingen op te leggen: niet meer uitgaan zonder hem, geen jongens meer als vrienden, bij de eerste de beste roddel over haar kreeg ze de wind van voren. En dat terwijl het een aardige jongen was die de HAVO had afgemaakt en uit een familie kwam waarin twee andere leden ook met een Nederlandse vrouw getrouwd waren. Na verloop van tijd gaat het vrijwel áltijd fout. Maar natuurlijk is het de beslissing van jouw nicht. Als het eventueel een schijnhuwelijk is, bid ik er maar voor dat hij niet met het kind ervandoor wil gaan, eventueel mét nicht. Ik zou het maar een beetje in de gaten houden als ik jou was. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende wil verbod huwelijken neven en nichten Verwijderd | 158 | 06-10-2009 19:03 | |
"Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger" hhendrikxx | 367 | 23-12-2007 17:07 | |
man naait mond en ogen dicht Verwijderd | 119 | 05-05-2004 18:47 | |
Bij geen enkele partij passen: mijn politieke idealen Rabbi Daniel | 32 | 22-05-2003 17:23 | |
Films, TV & Radio |
Sonja en Spiros Winner | 3 | 27-01-2002 19:36 | |
Films, TV & Radio |
21/12 the wedding banquet sonniveen | 3 | 21-12-2001 20:56 |