Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over dat 'teveel macht aan het paranomale'. Ja das een goeie, ik begrijp het heel goed dat sommige mensen dat zullen denken. Maar als je eenmaal 'het Licht, de Waarheid en het Leven' gevonden hebt, dan weet je dat het vertrouwt is. Maar goed, ik snap dat je hier niet veel aan hebt... ik zal drs over na denken... [Dit bericht is aangepast door jimmyO (02-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door jimmyO (02-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door *Josje* (02-03-2002).] |
![]() |
|
bevestiging en zekerheid = illusie
tegen beter weten geloven in een illusie = vluchten uit de werkelijkheid. en toch heeft gematigd en genuanceerd geloven op de meeste mensen een positief effect. het maakt mensen wel verantwoordelijk en sociaal, maar om de verkeerde redenen en je zou kunnen zeggen onder dwang(bedreiging iig).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het geloof moet een troost zijn voor iedereen die te dom is om de wereld te snappen. Het is dus eigenlijk ontworpen om mensen gerust te stellen.
Dat was vroeger. Nu zijn alle priesters leugenaars die zelf met leugens zijn opgevoed. dus ze weten zelf ook niet beter. Dus aan de andere kant. Het geloof kan mensen zo fucking idioot maken. Ik ben wel van mening dat de wereld zonder geloof weer zo fucking saai is. Heh fuck wat is dit een klote onderwerp ik spreek mezelf fucking de hele fucking tijd tegen. Als ik maar geloof dat ik slim ben
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Inspiratie loos verhaal -SoloWolf- | 8 | 23-12-2005 10:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan je tegen WINTERHANDEN doen? zlatani9 | 20 | 20-11-2003 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |