Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 09:52
pinda3
pinda3 is offline
Mmm misshien is dit een probleem wat al ergens anders staat maar k kon het niet vinden...

K ben nog maagd *maakt buiging*. Me vriendin en k willen willen wel sex enzo.... het enige probleem is dat k de condoom niet goed om kan doen ofzo.... ben wel op gewonde of zo maar te zewuwachtig ofzo??? Hij ronlt weer naar boven af en egt heel "stijf" is die niet....... en als me vriendin hept lukt het nog niet :jank:.... help?? wat moet k doen???
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 10:20
Verwijderd
deze gaat sowieso naar Seksualiteit

ik heb ff gezocht naar eerdere topics, met nuttige reacties.
Misschien heb je er wat aan:

http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=condoom

Nou ja goed, meer nuttigs kon ik eigenlijk niet vinden, dus ik laat het topic daar staan.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 10:49
pinda3
pinda3 is offline
oeps sorry niet gezien
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 13:08
dark spirit
dark spirit is offline
Daar hadden wij de eerste keren ook last van. Je voelt je gewoon een beetje zenuwachtig en dan ook nog eens zo'n ding... Ik weet ook niet meer wat wij gedaan hebben, ik geloof dat het na een tijdje wel lukte. Maar hilarisch is het wel!!!
Oud 25-11-2002, 14:10
Vinzz
Vinzz is offline
ga vaker bl00t bij elkaar liggen zodat daar de spanning iets van af is .... als zij daarna even aan je pielemuis zit zodat ie zijn kopje opsteekt dan kun jij rustig de condoom afrollen.. gewoon stevig doen niet te zachthandig je ziet vanzelf of het fout gaat (en je moet natuurlijk voor zorgen dat je vriendin nat genoeg is )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:33
pinda3
pinda3 is offline
Alkahol!K

dat heb k wel vaker gedaan, en dat werkte niet
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:08
Imir
Imir is offline
Het lukte bij mijn vriend en mij de eerste keer ook niet. En omdat ik toch al de pil slikte hebben we het uiteindelijk maar zonder gedaan (heel fout, maar ja we waren allebei nog maagd, dus het kon wel). Later ging het wel goed, maar waar dat nu aan ligt? Misschien als je meer vertrouwd bent met elkaars lichaam? Maar ja, dit is dus geen pleidooi om het maar meteen zonder te doen, misschien moet je het idee voorlopig maar even van je afzetten, en de condooms bij de hand houden voor het geval je opeens het idee krijgt dat het wel gaat lukken.. Er zijn zat andere leuke dingen om te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:04
pinda3
pinda3 is offline
k ging oefenen () maar toen lukte het wel, alleen de enige manier was door aan de onder kant met alle twee de handen het ding ver uit te rekken en dan naar benenden te schijven.... maar is dat dan nog wel veilig? Kan zijn dat k een beetje spoken zie ofzo maar k moest wel wat aan trekken.... mijne idee is dat het vijlig is alleen....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:30
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Allereerst zorgen dat hij (je plassertje dus) goed stijf is, een beetje stijf werkt (bij mij tenminste) niet. Dan pak je het condoom bij het puntje (zaadreservoir) vast, je schuift het eerste gedeelte naar beneden. Probeer dit zover mogelijk, daarna pak je het randje onderaan het condoom vast (waar je hem dus af kunt rollen), 1 vinger binnen, 1 buiten het condoom. Met je andere hand hou je het condoom tegen (zodat je niet het condoom oprekt, maar hem afrolt).

Ik hoop dat dit duidelijk overkomt, zal wel niet...
Zorg trouwens wel dat het condoom niet verkeerd om zit.
Oud 28-11-2002, 20:34
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
MisterNobody schreef:
Ik rol hem altijd (nouja...zo ervaren ben ik niet) gewoon af door met mijn vingers een rondje te maken en zo dat condoom naar beneden te rollen en daarna pak ik het laatste stukje en trek dat nog even naar beneden.
Duidelijk. Maar kun je het condoom dan wel afrollen totaan het einde van je penis? Ik kan dat iig niet, daarom doe ik het laatste stukje op een andere manier.
Oud 28-11-2002, 20:43
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Imir schreef:
Het lukte bij mijn vriend en mij de eerste keer ook niet. En omdat ik toch al de pil slikte hebben we het uiteindelijk maar zonder gedaan (heel fout, maar ja we waren allebei nog maagd, dus het kon wel). Later ging het wel goed, maar waar dat nu aan ligt? Misschien als je meer vertrouwd bent met elkaars lichaam? Maar ja, dit is dus geen pleidooi om het maar meteen zonder te doen, misschien moet je het idee voorlopig maar even van je afzetten, en de condooms bij de hand houden voor het geval je opeens het idee krijgt dat het wel gaat lukken.. Er zijn zat andere leuke dingen om te doen.
Hoezo heel fout? Je slikte de pil dus geen probleem toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten