Advertentie | |
|
![]() |
|
Expeditie Robinson is geweldig!!!!!! Het programma is goed, om Nolleke kon ik alleen maar lachen (wat een dom wijf zeg) en Lydia......... Lydia is zoooo knap, lief en grappig. Ik hoop dat ze wint, al is het niet waarschijnlijk.
Meiden van de Wit heb ik nog nooit gezien, dan lig ik al in mijn bed, haha
||
Citaat:
![]() Ik citeer: 'In het normale leven heb ik nooit problemen met mensen, en dan zou ik dat hier wel hebben?' Eh, volmondig: JA! ![]() 'Ik heb echt geen zin meer om iedereen hier te laten zien wat voor een verschrikkelijk leuk mens ik wel niet ben' BWEHEHEHE ![]()
||
Citaat:
Om over de verhaallijn nog maar te zwijgen.. ER is leeeeuk! ![]()
|
nolleke wat een gaar wijf....met r neppersoonlijkheidje....in t dagelijks leven heeft ze geen vrienden vandaar dat ze ook geen problemen met mensen heeft (dr zijn gewoon geen mensen in dr buurt) ...ze woont in haarlem dus als ik r daar nog een x tegenkom dan ruk ik dat mislukte permanentgedrocht uit r schimmelharses en dan dou ik dat in dr krummelende anus,....
||
Citaat:
Ik denk alleen wel dat Olivier gaat winnen, en ik gun het hem wel. Hij is echt goed en sterk en zo. Derek wordt hoe langer hoe zeurderiger, vinden jullie ook niet? Geef mij dan toch maar Lydia...
|
eh sja moeilijk...luc en loes gaan er wel relaxed doorheen...derek en olivier is te voorspelbaar, iedereen vind ze aardig. Lydia en deborah vertrekken sowieso. En kristina zal binnenkort helaas ook moeten vertrekken..
KORTOM:GEEN IDEE WIE ER GAAT WINNEN
||
Citaat:
Nee, je hebt wel gelijk. Het was ook wel een beetje wrang, net nu ze die prijs had gewonnen. Ik zei al tegen mijn ouders: "Volgens mij kan Jacobien net zo goed tegen haar dochtertje zeggen: Tot morgen, dan ben ik weer terug!!" Het was een beetje voorspelbaar dat zij eerder zou gaan, hoe oneerlijk ook. Maar Jacobien was wel iets te veel aan het slijmen, nie?
|
Hmm maar Jakobien hielp wel mee en deed haar best, ze droeg wel wat bij. Als dat slijmen is, vind ik dat beter dan de hele dag in de zon liggen.
Ik heb sowieso het idee dat ze veel minder doen dan in de eerdere series, erg jammer. Ik vind t niet zo leuk dat de nadruk zo ligt op het 'wedstrijdelement' en niet zo op het overleven. Daarom vind ik het constant van groepen wisselen ook een stom idee. Ik vind het wel goed dat er volgende week 3 uit moeten, dat maakt het wat minder voorspelbaar. Lydia en Deborah gaan er sowieso uit en ook al vind ik het best lieve meisjes, ik vind het wel terecht, het zijn geen Robinsons, het zijn meisjes op vakantie. Wel jammer voor Monrath, blijf je wel kijken ![]() Maar het is goed dat er nu ook iemand uit het oude mannenkamp (volgens mij noord) weggestemd moet worden, ik ben benieuwd wie moet gaan. Ik vind de meeste van hen wel leuk maar helemaal eerlijk waren ze zelf ook niet want ze spanden wel degelijk samen en hebben tot nu toe unaniem gestemd (behalve Olivier, alleen daarom moet hij al winnen ![]() Ik gok op Loes met de reden 'omdat ze haar kinderen zo mist'.
|
Luc is eruit, nou ja
![]() Wie vond de grap van Lydia en Deborah geslaagd? Ik vond ze sowieso de laatste tijd niet zo geweldig en had t idee dat Deborah nogal gemaakt was.
|
ik vond lydia en deborah zoooooo dom!!
wat een rare kinderen... zouden ze het later nog steeds leuk vinden, als ze alles terugzien? en dan de hele tijd maar: ´mannen zijn het zwakkere geslacht´ en ´we voeren heus wel onze taken uit in het kamp´ ik ben blij dat die kids eruit zijn, want wat zij daar uitvoerden sloeg echt nergens op wie moet er winnen? ik vind olivier... die is zo leuk!!! en hij lacht altijd zo blij en openhartig.... olivier, hij is ook knap
|
![]() |
|
mensen...
Wat heeft iedereen toch met Olivier.. Hij komt bij mij iets te aardig over..maar dat blijkt mij alleen op te vallen. Derek is een zeiknicht, eerst was ie cool, maar na dat "don t fuck with us" vorige keer mag ik hem ook niet meer Loes heb ik niet zo veel mee..beetje een tutje Kristina is wel lief, maar doet af en toe ook te aardig vind ik. Ze is na het vertrek van deborah en lydia nog wel de enige vrouw die er aardig uitziet (kan ook makkelijk als je haar naast Loes zet, maar toch) Ik vond die acties van L. en D. wel komisch eigenlijk. Het was op zich minder maar toch werkte het op mn lachspieren. Sja en Luc, dat was een beetje een slome vent......
|
![]() |
Olivier heeft het wel handig aangepakt, iedereen vindt hem aardig.. denk dus dat hij zal winnen.
ik hoop iig niet dat Derek wint, jeeej wat kan die zeuren zeg ![]() meiden van de wit vind ik geloof ik wel leuk, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. het is toch een beetje een vage serie. kei raar dat Frederique en Daan ineens gaan trouwen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meiden van de Wit.. ja, daar hebben ze het drama wel erg letterlijk opgevat, het zeikt maar door..
Expeditie Robinson vinnik wel leuk.. Ik vond dat Lydia en Deborah het juist erg slim speelden. Iedereen was sjagerijnig en zat op hen te zeiken, en zij hebben er een geweldige vriendschap en geweldige tijd aan overgehouden. Kom op mensen, een beetje lol mag ook wel. Ik bedoel, die hele groep zat zich groen en blauw te ergeren terwijl L&D de grootste lol hadden.. Van wie er nu nog over zijn hoop ik dan toch maar dat Kristina gaat winnen. Olivier doet me echt helemaal niks en Derek is zo'n zeikerd! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Favo tv-zender dennisjuh15 | 49 | 10-01-2004 16:08 |