Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2002, 16:04
Skullkid
Skullkid is offline
Nou mijn zondagavond is beter dan ooit met deze twee topprogramma's!

vooral Angela Schijf in MVDW
Oud 19-11-2002, 16:29
qghp
qghp is offline
meiden van de wit heb ik nog nooit gezien .
als je niks beters te doen hebt is exp r wel leuk
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:05
Verwijderd
Ik kijk ze allbei maar ik vind ze niet echt geweldig.. is meer omdat ik dan nix beters te doen heb..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:14
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik vind het acteertalent bij de meeste mensen in meiden van de wit ver te zoeken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:08
mixtape
mixtape is offline
Ik kijk altijd Expeditie Robinson met m'n mammie
Was altijd erg lachen toen Nolleke er nog in zat, geweldige tv! helaas moest ze gaan
Oud 23-11-2002, 12:47
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik kijk het ook vaak. Die Nolleke was idd een bitch haha, fijn dat ze weg is.
Oud 23-11-2002, 14:41
xx
xx is offline
ik denk dat de volgende keer weer iemand uit kamp zuid wordt weggestemd want ik zag al n een voorstukje dat iedereen boos is op lydia en deborah omdat ze nix doen. ik hoop dat jakobien er uit gaat die vind ik zo stom!

Die Olivier vind ik wel kewl

xx
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:42
Verwijderd
Ik vind Meiden van de Wit stoer.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 11:18
superjip
superjip is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
Ik kijk altijd Expeditie Robinson met m'n mammie
Was altijd erg lachen toen Nolleke er nog in zat, geweldige tv! helaas moest ze gaan

mijn aversie tegen Nolleke is enorm...echt zo n emancipatie-kutje, met r geitenharses.
maar inderdaad..t was koel om d'r af te zeiken en uit te lachen...maar jezus wat een snol(leke) was dat zeg...
Oud 24-11-2002, 11:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Expeditie Robinson is geweldig!!!!!! Het programma is goed, om Nolleke kon ik alleen maar lachen (wat een dom wijf zeg) en Lydia......... Lydia is zoooo knap, lief en grappig. Ik hoop dat ze wint, al is het niet waarschijnlijk.

Meiden van de Wit heb ik nog nooit gezien, dan lig ik al in mijn bed, haha
Oud 24-11-2002, 11:44
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
superjip schreef:
mijn aversie tegen Nolleke is enorm...echt zo n emancipatie-kutje, met r geitenharses.
maar inderdaad..t was koel om d'r af te zeiken en uit te lachen...maar jezus wat een snol(leke) was dat zeg...
Hehehe... Nolleke was cool maar dan in de betekenis van: men, zij is echt dom en dus lachwekkend. Vind et wel jammer dat ze weg is nu.

Ik citeer:
'In het normale leven heb ik nooit problemen met mensen, en dan zou ik dat hier wel hebben?' Eh, volmondig: JA!
'Ik heb echt geen zin meer om iedereen hier te laten zien wat voor een verschrikkelijk leuk mens ik wel niet ben'

BWEHEHEHE
Oud 24-11-2002, 13:45
Signy
Signy is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik vind Meiden van de Wit stoer.
Ik niet, ik heb t een paar keer gekeken, maar ik vind de personages totaal niet sterk en uitgewerkt.
Om over de verhaallijn nog maar te zwijgen..

ER is leeeeuk!
Oud 24-11-2002, 19:15
superjip
superjip is offline
nolleke wat een gaar wijf....met r neppersoonlijkheidje....in t dagelijks leven heeft ze geen vrienden vandaar dat ze ook geen problemen met mensen heeft (dr zijn gewoon geen mensen in dr buurt) ...ze woont in haarlem dus als ik r daar nog een x tegenkom dan ruk ik dat mislukte permanentgedrocht uit r schimmelharses en dan dou ik dat in dr krummelende anus,....
Oud 25-11-2002, 12:06
stout!
stout! is offline
Wie willen/denken jullie dat Expeditie Robinson gaat winnen?
Ik denk en hoop op Olivier.
Oud 25-11-2002, 12:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
stout! schreef:
Wie willen/denken jullie dat Expeditie Robinson gaat winnen?
Ik denk en hoop op Olivier.
Ik wil Lydia, ze blijft er leuk uitzien en lief doen, niet? Maar volgende week krijgen ze ruzie!!! (spannend!)
Ik denk alleen wel dat Olivier gaat winnen, en ik gun het hem wel. Hij is echt goed en sterk en zo. Derek wordt hoe langer hoe zeurderiger, vinden jullie ook niet?
Geef mij dan toch maar Lydia...
Oud 25-11-2002, 14:57
superjip
superjip is offline
eh sja moeilijk...luc en loes gaan er wel relaxed doorheen...derek en olivier is te voorspelbaar, iedereen vind ze aardig. Lydia en deborah vertrekken sowieso. En kristina zal binnenkort helaas ook moeten vertrekken..

KORTOM:GEEN IDEE WIE ER GAAT WINNEN
Oud 25-11-2002, 16:03
Pla
Pla is offline
Expeditie Robinson kijk ik niet zo heel erg vaak.. soms af en toe een keertje, maar Meiden van de Wit kijk ik wel (ongeveer) elke week! Leuk programma
Oud 25-11-2002, 20:11
AdNiL
AdNiL is offline
Lydia en deborah zitten de hele dag op hun gat en komen er pas uit als het eten klaar is, vind je het gek dat het voor hun een tropisch zwemparadijs is! Echt oneerlijk dat Jacobien er eerder uitgestemt is dan hun
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
AdNiL schreef:
Lydia en deborah zitten de hele dag op hun gat en komen er pas uit als het eten klaar is, vind je het gek dat het voor hun een tropisch zwemparadijs is! Echt oneerlijk dat Jacobien er eerder uitgestemt is dan hun
Aub geen kwaad woord over Lydia...

Nee, je hebt wel gelijk. Het was ook wel een beetje wrang, net nu ze die prijs had gewonnen. Ik zei al tegen mijn ouders: "Volgens mij kan Jacobien net zo goed tegen haar dochtertje zeggen: Tot morgen, dan ben ik weer terug!!" Het was een beetje voorspelbaar dat zij eerder zou gaan, hoe oneerlijk ook. Maar Jacobien was wel iets te veel aan het slijmen, nie?
Oud 26-11-2002, 16:29
Fleur
Fleur is offline
Olivier is een leukerd die mag winnen van mij.

Als er de volgende keer 3 uit zijn ben ik benieuwd wie die derde zal zijn op dit moment gok ik op Loes, omdat ze zo dramatisch deed toen dat dochtertje van Jacobien kwam, ze mist haar man en kinderen vast teveel
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:34
stout!
stout! is offline
Hmm maar Jakobien hielp wel mee en deed haar best, ze droeg wel wat bij. Als dat slijmen is, vind ik dat beter dan de hele dag in de zon liggen.
Ik heb sowieso het idee dat ze veel minder doen dan in de eerdere series, erg jammer. Ik vind t niet zo leuk dat de nadruk zo ligt op het 'wedstrijdelement' en niet zo op het overleven. Daarom vind ik het constant van groepen wisselen ook een stom idee.

Ik vind het wel goed dat er volgende week 3 uit moeten, dat maakt het wat minder voorspelbaar. Lydia en Deborah gaan er sowieso uit en ook al vind ik het best lieve meisjes, ik vind het wel terecht, het zijn geen Robinsons, het zijn meisjes op vakantie. Wel jammer voor Monrath, blijf je wel kijken?
Maar het is goed dat er nu ook iemand uit het oude mannenkamp (volgens mij noord) weggestemd moet worden, ik ben benieuwd wie moet gaan. Ik vind de meeste van hen wel leuk maar helemaal eerlijk waren ze zelf ook niet want ze spanden wel degelijk samen en hebben tot nu toe unaniem gestemd (behalve Olivier, alleen daarom moet hij al winnen). Dus dit zal wel goed zijn.
Ik gok op Loes met de reden 'omdat ze haar kinderen zo mist'.
Oud 27-11-2002, 15:48
xx
xx is offline
Ik hoop dat lydia, kristina en deborah eruit gaan want die vind ik het stomst maar ik denk ook dat loes als derde persoon eruit gaat. Idd vind ik derek ook een zeur aan het worden en ik hoop dat Olivier wint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xx
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 10:44
stout!
stout! is offline
Luc is eruit, nou ja Ik vond hem wel aardig, leuker dan Loes. Maar het maakt me niet zoveel uit.

Wie vond de grap van Lydia en Deborah geslaagd? Ik vond ze sowieso de laatste tijd niet zo geweldig en had t idee dat Deborah nogal gemaakt was.
Oud 02-12-2002, 16:24
hacho
hacho is offline
ik kijk ook altijd beide programma's. tenminse de expeditie vind ik altijd extreem koel, en daarna kijk ik altijd door naar mvdw (slechte serie trouwens)

wel jammer dat luc er uit is (maarja, ik verstond toch nooit wat hij zij).
Oud 02-12-2002, 16:38
coecie
coecie is offline
ik vond lydia en deborah zoooooo dom!!
wat een rare kinderen... zouden ze het later nog steeds leuk vinden, als ze alles terugzien?
en dan de hele tijd maar: ´mannen zijn het zwakkere geslacht´ en ´we voeren heus wel onze taken uit in het kamp´
ik ben blij dat die kids eruit zijn, want wat zij daar uitvoerden sloeg echt nergens op

wie moet er winnen? ik vind olivier... die is zo leuk!!! en hij lacht altijd zo blij en openhartig.... olivier, hij is ook knap
Oud 02-12-2002, 18:07
superjip
superjip is offline
mensen...

Wat heeft iedereen toch met Olivier..

Hij komt bij mij iets te aardig over..maar dat blijkt mij alleen op te vallen.

Derek is een zeiknicht, eerst was ie cool, maar na dat "don t fuck with us" vorige keer mag ik hem ook niet meer

Loes heb ik niet zo veel mee..beetje een tutje

Kristina is wel lief, maar doet af en toe ook te aardig vind ik. Ze is na het vertrek van deborah en lydia nog wel de enige vrouw die er aardig uitziet (kan ook makkelijk als je haar naast Loes zet, maar toch)

Ik vond die acties van L. en D. wel komisch eigenlijk. Het was op zich minder maar toch werkte het op mn lachspieren. Sja en Luc, dat was een beetje een slome vent......
Oud 06-12-2002, 16:41
Fleurop
Fleurop is offline
dat is dus ook mijn zondagavond-tv ;

expeditie Robinson en Meiden van de Wit (leuk leuk)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:42
skyscraper
skyscraper is offline
Ex Robin. is ultimate
Oud 09-12-2002, 14:55
heldin
heldin is offline
Olivier heeft het wel handig aangepakt, iedereen vindt hem aardig.. denk dus dat hij zal winnen.

ik hoop iig niet dat Derek wint, jeeej wat kan die zeuren zeg

meiden van de wit vind ik geloof ik wel leuk, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. het is toch een beetje een vage serie. kei raar dat Frederique en Daan ineens gaan trouwen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:51
superjip
superjip is offline
idd....waarom doet die daan zo vaag...niet dat ik m ongelijk geef.....LEKKERRRRRRRRR WIJJFFF ..ANGELA SCHIJFFFFF (dat rijmt)
Oud 12-12-2002, 16:22
Verwijderd
Meiden van de Wit.. ja, daar hebben ze het drama wel erg letterlijk opgevat, het zeikt maar door..

Expeditie Robinson vinnik wel leuk.. Ik vond dat Lydia en Deborah het juist erg slim speelden. Iedereen was sjagerijnig en zat op hen te zeiken, en zij hebben er een geweldige vriendschap en geweldige tijd aan overgehouden. Kom op mensen, een beetje lol mag ook wel. Ik bedoel, die hele groep zat zich groen en blauw te ergeren terwijl L&D de grootste lol hadden..

Van wie er nu nog over zijn hoop ik dan toch maar dat Kristina gaat winnen. Olivier doet me echt helemaal niks en Derek is zo'n zeikerd!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:52
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
expeditie robinson!
olivier olivier!

meiden vd wit kijk ik nooit.
Reageren

Regels voor berichten