Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
helaas kan de mens nooit vrij zijn, als we kappen met de samenleving op het niveau dat we kennen en gaan leven als duizenden jaren geleden ofzo, dan is er weer het probleem dat je de slaaf zou zijn van je eigen behoeftes (jezelf voorzien van eten en onderdak en overleven), wat ik dus wil zeggen: der is altijd wel iets wat de mens onvrij maakt, is het niet de samenleving of een dictator dan zijn het wel de eigen behoeftes
|
![]() |
Ja dat zijn allemaal mooie dingen. Maar door mooie auto's gaat de wereld wel kapot. Je snapt het gewoon niet.
Met alles wat we doen proberen we het voor ons zelf beter te maken maar daarvoor moeten alle andere wezens die hier leven er minder van worden. Waarom doen we dat als we ook met zoveel minder een gewoon leven kunnen hebben. We zijn gewoon een virus op deze wereld (matrix). Het kan jullie gewoon niks schelen. p.s Soulless, vet strak. Jim morrison.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dier handelt uit instinct en mens uit ego. Een ego dat ie immer streelt en voor destructie zorgt, zowel bewust als onbewust...klinkt redelijk ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Instant Messaging Enlightenment | 500 | 18-07-2005 14:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Overeenkomsten Islam-Christendom Verwijderd | 270 | 28-11-2004 13:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke religieuze feiten gebruiken Moslims om van Jeruzalem hun hoofdstad te maken? Sweet_Hadar | 88 | 14-09-2003 09:20 | |
Software & Hardware |
[IDE] Master / Slave Laudate Dominum | 10 | 03-08-2003 13:46 | |
ARTistiek |
[tekening]Slave of the Machine Type | 12 | 13-10-2002 15:10 | |
Software & Hardware |
primary, secundairy, master, slave... forum.scholieren.com | 7 | 06-04-2002 08:55 |