Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof in dat wanneer je dood gaat je langzaam inslaapt in een droom. Na je dood (je ziel is niets meer) zal die droom alleen nog voortleven
Verder zul je onsterfelijk zijn (v.b. Hitler, niemand die hem ooit zal vergeten) En een deel van je leeft voort door de veranderingen die je hebt gemaakt in deze wereld (hoe klein die ook zijn) |
![]() |
|
![]() |
iedereen allereerst bedankt voor het reageren.
dit schijnt geen kantine topic te zijn ![]() ![]() maargoed, het ging mij niet om religjeuze discussies en die zijn er ook niet geweest gelukkig. maar het ging mij meer om jullie visie erop.. Mijn visie er dan ook nog bij om het kompleet te maken: Lichaamelijk zal je idd helemaal uitsterven ik denk alleen dat je ziel niet zal vergaan ik denk namelijk dat de mens veel meerr is dan een zelfdenkende stroompjes massa. ik denk ook dat een groot gedeelte van onze dode zielen kan oproepen zowel bewust als onbewust.(vb. geest verschijningen die mensen wel eens zien) verder denk ik dat alles gepland is in het leven ook een ongeluk bijvoorbeeld alleen niet bevatbaat/zichtbaar voor ons mensen in de buurt. verder ben ik niet van de overtuiging dat er een god is noch dat er een duivel is ik denk dat een veelste ver gezochte lijn is. Mensen leiden zichzelf worden niet geleidt door een god die hoger is dan hun en we leiden 80% onbewust ons leven en dat van anderen. Groetjes, Edwin
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam. Hydrogen | 1 | 25-09-2005 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
het einde van de mensheid. Eye of Sauron | 19 | 17-07-2004 19:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |