Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 10:28
X-SlaYeR
X-SlaYeR is offline
heya guys,
ik vrij dus nu al 6 maanden en ben nog altijd heel blij met mijn meiske, nog nooit ruzie gehad of iets...
maar nu komt het probleem:
de pa van haar kan mij dus nie uitstaan, volgens hem ga ik teveel opstap, ik rook en drink wel es graag een pintje ... nu is hij dus echt heel vervelend zij mag mij dus bijna nooit meer zien enzow en het zou nog gaan als zij dichtbij woonde (een goed half uurtje rijden) en ze mag ook nooit opstap terwijl ik dit wel veel doe en het is dus echt niet meer fijn en i don't know what to do anymore
ik zou wel met die haar pa willen gaan praten maar hij heeft mij zo zitten uitmaken enzow (achter mijne rug want hij is te laf om et in mijngezicht te zeggen) dat ik et echt niemeer wil doen
sow plz help me !!!
greetz
Oud 26-11-2002, 10:44
Herrie
Herrie is offline
Laat hem zien, dat je het echt meent met zijn dochter en dat je niet probeert haar slecht te beïnvloeden!

Haar pa is vast bang dat ze ook gaat roken, drinken en veel uitgaat.

Ga gewoon met hem praten en zeg dat je niet van plan bent zijn dochter het 'slechte pad' op te helpen!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:21
X-SlaYeR
X-SlaYeR is offline
i know dat wil ik ook wel maar ik heb al vanal geprobeert ....
kheb zelfs een tijdje niet gerookt waar hij bij was enzow en hij bleef maar achter mijn rug vanal zeggen
dus nu kan ik nie gewoon met hem gaan praten alsof der niks aan de hand is
kwil da wel ma ik kan het gewoon nie ...
Oud 26-11-2002, 14:21
sas_andrea
sas_andrea is offline
zij is waarschijnlijk "papa's kleine meisje". papa's houden niet van de wat wildere jongens en al helemaal niet van jongens die in hun dochter geinteresseerd zijn. mijn vader vindt t ook absoluut niet leuk dat ik n vriend heb, maar op een gegeven moment moet ie maar toegeven. zij wordt immers ook ouder (ik ga er ff vanuit dat ze een jaartje of 2 jonger is?) en dan is t normaal als je een vriendje hebt. dat zal dr pa ook wel inzien. en ja... praten zal waarschijnlijk ook niet veel helpen. bij mij thuis hielp t dat mn vriend met behangen hielp. vond papa loyaal ofzo...
het is denk ik vooral een kwestie van afwachten. (zo ging t bij dan...)
Reageren

Regels voor berichten