![]() |
|
Verwijderd
|
hebben jullie dit wel eens meegemaakt ?
Of wat vinden jullie ervan ? Dus dat er mensen werden genezen van kanker,op stonden uit rolstoelen etc check deze site effe www.levenstroom.nl groetjes |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
[quote]mitsj schreef:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door jimmyO (16-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Groetjes Ben(die het complete onzin vind ![]()
||
![]() |
Citaat:
Neem niet alles zomaar aan en als iemand zou genezen is het veelal een (klein)psychisch probleem dat ze overwinnen, lichamelijke problemen kan je nooit in 1 dag overwinnen. |
![]() |
|
Ik ben in Noeria, die heilige plaats geweest.
Daar kwam het "heilige" water uit kraantjes en 2 meter verderop hing een brandslang aan de muur. Afknapper dus ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Nu is het natuurlijk de vraag of je het geloofd. Zoals DOF al zei, ze kunnen acteurs zijn. Maar waarom denk ik dan... 1)geld verdienen ze er niet mee. 2)Ze zouden mensen misschien kunnen overtuigen. In dat geval zouden ze dus liegen. Ik denk dat mensen die ten eerste wel oprecht christen zijn, ten tweede niet zo de naam van Jezus zouden willen gebruiken. Liegen met de naam van Jezus is niet zomaar iets. Okey, dan zouden ze zelf ook nog NIET kunnen doorhebben dat ze liegen. Maar ook dat vind ik vreemd, want die genezen mensen zouden dan vrijwillig zomaar, om niets, gaan acteren.
||
![]() |
Citaat:
Geen geld vangen?? Geloof ik niks van. Daarnaast kunnen het wel een stel mensen zijn die een ziekelijk verlangen hebben om macht over andere mensen te verkrijgen. Overigens genieten die mensen die dat 'kunnen' in Amerika(het is ook een bijna typisch Amerikaans fenomeen...ook erg opvallend) aan nogal wat beroemdheid hoor. Groetjes Ben(die denkt dat er wel een motief voor is, hetzij het geen geld is ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je zegt ook dat het mensen kunnen zijn die groote macht op anderen willen uitoefenen. Ze willen macht op anderen. Over wat voor macht praat je dan? Dat mensen dingen zullen doen voor de leider ofzo?
|
![]() |
Mijns inziens bestaat de functie van de heilige Geest in iets heel anders dan het verrichten van wonderen. Dat heeft Hij ook nooit gedaan. Uitsluitend de Christus, het vleesgeworden Woord van God, heeft in mensengedaante enige wonderen gedaan om zijn missie kracht bij te zetten.
Wonderen in naam van de heilige Geest zijn geen wonderen van de heilige Geest. En bovendien: wonderen zijn heel vaak, als de nevelen van de euforie zijn opgetrokken, eigenlijk heel goed fysiek te verklaren. Met andere woorden: wonderen verklaren als afkomstig van of ontstaan door bemiddeling van de heilige Geest, is in feite een vorm van dwaling, maar geheel passend in deze tijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vergeet ook niet, dat de Heilige Geest gelijk staat aan Jezus. De Heilige Geest = Jezus Christus = God. O ja, en dan nog iets; Jezus heeft zelf gezegt dat de apostelen wonderen zouden doen (zelfs nog groter dan Zijn eigen!), door de Heilige Geest. Redenering vanuit de bijbel komt dan ook op heel iets anders uit dan jou veronderstelling.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
hoe kan ik me uit laten schrijven bij de kerk? Pokitaro | 36 | 09-10-2006 13:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting van de mensheid KMBA | 4 | 29-05-2005 15:23 | |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Bijbelboek:Openbaringen van Johannes Vishnu | 20 | 13-08-2004 01:32 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 |