Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heey
Ik ben dit jaar in delft begonnen met Industrieel ontwerpen in Delft, maar ik had alleen maar wa1,2 en na1 in mijn profiel. Ik mocht dan ook niet toegelaten worden, maar dat kon wel als ik een zomercursus wiskunde B1,2 zou volgen en zou halen. En die heb ik gehaald, want ik ben aan mijn studie begonnen ![]() ![]() Maar als je naar Delft wilt en je moet B2 hebben, zou ik zeggen, overweeg een zomercursus. (als je er wat meer over wilt weten kun je me altijd mailen). Maar je zou op de site van boukunde in delft kunnen gaan kijken of je ook toch wel toegelaten kan worden met alleen B1, want dat is dit jaar bij IO ook veranderd. Dan moet je in het eerste jaar extra wiskunde gaan doen ofzo... hoop dat je er wat aan hebt. ![]() |
![]() |
|
Ik weet alleen dat mn exvriend deze studie ook gedaan heeft (en afgerond). Hij had het niet zo heel erg druk, t was gewoon zo dat je voor sommige dingen veel meer kwijt bent dan andere dingen. Nee veel deed ie er niet voor, maar ik denk wel dat je er aanleg voor moet hebben.
Kdenk niet dat je hier veel aan hebt maar ik denk, ik zeg t maar even. Hij was btw niet tevreden met de opleiding en zit nu op de kunstacademie............ |
![]() |
|
Bouwkunde is niet bepaald een heel moeilijke studie.. hier in delft wordt het door niet-bouwko's dan ook onder de cursussen geschaard.
![]() Dus als het je leuk lijkt, gewoon doen, ik ken wel een aantal mensen die het studeren en als je je vwo haalt met de benodigde vakken kun je het gewoon.
|
Bedankt voor de reacties (ik was dit topic vergeten, vandaar de late reactie
![]() Jammer vind ik alleen dat meetkunde nu juist een zwakker punt is van mij, formules etc. liggen mij een stuk beter. Verder heb ik allerlei negatieve dingen gehoord over de toekomst van bouwkundigen. Ik baal er vooral van dat het gemiddelde salaris niet erg hoog ligt, en dat maar weinigen echt doorbreken. Maar dit is wel iets wat me interesseert, als ik echt alleen maar voor het geld zou gaan, zou ik (dier)geneeskunde gaan doen..maar dat interesseert me te weinig. Ik denk niet dat de wiskunde een probleem zal worden, als de nadruk maar niet op dat vak ligt.
|
Ik weet niets over de moeilijkheidsgraad van Bouwkunde, maar ik ken wel iemand die het studeert hier in Eindhoven en die heeft het er momenteel behoorlijk druk mee. Moet ik wel bij zeggen dat hij nogal perfectionistisch en extreem nauwkeurig is (trouwens wel handig voor de studie) en dat het hem meer tijd kost dan zou hoeven.
Hij studeert trouwens bijna af, dus deze info is vast niet zo erg nuttig voor jou...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies en ervaringsdeskundigen Tink* | 19 | 10-04-2016 17:24 | |
Studeren |
bouwkunde aan TU delft? Sebastien | 2 | 10-05-2011 08:25 | |
Studeren |