Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 19:02
Verwijderd
M'n vader heeft z'n abo verlengd maar hoefde er geen nieuwe telefoon bij. Ik heb zelf prepaid, en kon wel een nieuwe tel gebruiken. Ik heb dus de telefoon uitgezocht bij het verlengen van het abonnement. Het is de Nokia 5210 geworden. Het toestel is dus een abonnementstoestel.

Mijn probleem: voorheen kon ik op mijn 3310 (prepaidtoestel/gelockt) *101# intoetsen, waarna na enkele seconden m'n beltegoed op het schermpje verscheen. Dit kan ik op de 5210 niet meer. Ik krijg de melding "Verzoek niet uitgevoerd". Waarschijnlijk omdat dit een abo-toestel is, en geen prepaid.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb Vodafone, ik kan dus ook 555 bellen, menu 1, i know. Maar dat is niet wat ik wil, want het moet toch kunnen .

Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 21:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 20:47
Dwarfie
Dwarfie is offline
*101#?

www.vodafone.nl
Oud 24-11-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Dwarfie schreef:
*101#?

www.vodafone.nl
Ok, had het fout in m'n post staan, maar ook *101# werkt niet. Same story.

Toch bedankt .
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:17
langejongen
langejongen is offline
Met een abb. heb je beltegoe(duh) omdat dat met de factuur wordt verrekend en valt er dus niks op te vragen.Met KPN is het voor prepay *101#
Oud 26-11-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef:
Met een abb. heb je beltegoe(duh) omdat dat met de factuur wordt verrekend en valt er dus niks op te vragen.Met KPN is het voor prepay *101#
Citaat:
henri schreef:
M'n vader heeft z'n abo verlengd maar hoefde er geen nieuwe telefoon bij. Ik heb zelf prepaid...
*101# is niet van KPN zelf. Dat werkt bijvoorbeeld ook bij VodaFone. Echter niet op mijn toestel, en DAT is dus mijn vraag...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten