![]() |
|
![]() |
Ik zou me dus echt wel zorgen maken. Dit lijkt behoorlijk op een beginnende anorexia, maar t kan ook zijn dat ze boulimia heeft/krijgt (waarbij ze vreetbuien heeft en daardoor wel ongeveer op hetzelfde gewicht blijft). Wat zij doet is echt niet normaal. Ze ZEGT nu nog dat ze er zo mee kan stoppen, wat ik sowieso al betwijfel, maar als ze zo nog lang doorgaat, kan ze het straks helemaal niet meer! Lijnen moet je niet doen omdat je je rot voelt, lijnen doe je omdat je te veel weegt. Op deze manier reageert zij haar emoties gewoon af op eten, die in principe nix met eten te maken hebben!! Ik weet niet of je ook bij haar in de klas zit ofzo, of haar ouders goed kent, maar ik zou toch wel even met iemand hierover praten. Als ze dit te weten komt, zal ze zich waarschijnlijk wel een beetje 'verraden' voelen, maar later zal ze je er echt alleen maar dankbaar voor zijn!! Op www.sabn.nl staat een heleboel over eetstoornissen. (owja, btw, er zijn verschillende 'eetstoornissen', je kunt niet echt dé kenmerken van een eetstoornis noemen, er zijn natuurlijk wel overeenkomsten, maar ook een hoop verschillen) Ook op www.eetstoornis.be staat veel & links.
Hou haar iig in de gaten en probeer haar eens te testen met haar (voorheen ev.) lievelingseten/snoep --> stel dat ze bijvoorbeeld helemaal weg was van marsen bv, geef haar dan die mars en push haar en beetje om die mars op te eten. Als ze vervolgens echt bijna kwaad op je wordt/supergeirriteerd, zit ze echt "fout". Veel suc6 rmee!!!!! xxx Sanne |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Eetprobleem? girl-in-trouble | 180 | 20-09-2006 00:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
mijn vriendin heeft anorexia+boulimia en doet zichzelf pijn! -x-Laartje-x- | 23 | 27-09-2004 11:23 | |
Psychologie |
ik voel me schuldig als ik eet bayirgul | 18 | 27-03-2004 09:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #7! Snufje | 237 | 19-01-2003 19:41 | |
Psychologie |
vreetbuien PsychoBoy | 35 | 22-12-2002 08:24 |