Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() opzich lijkt 't me wel koel om te zien. Tell Sell reclames voor wietgrinders enzo. ![]() "maar dat is nog niet alles! als U nu besteld krijgt U er van ons gratis deze handige mini grinder bij, perfect voor onderweg!"
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en waarschijnlijk zal ik het dan ergens illegaal gaan halen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je begrijpt zelf ook wel dat wanneer je cannabis massaal produceert het vele malen goedkoper kan dan in een schuurtje in een kamp, neem ik aan. Stel dat de kostprijs van een joint dan 25 eurocent wordt (dat lijkt me behoorlijk reëel). Dan kun je er nog makkelijk 75 cent accijns bijflikkeren en is het alsnog veel goedkoper dan illegale teelt. |
![]() |
||
Citaat:
en de meeste mensen houden niet van illegale dingen en vinden t veel moeite. daarom kopen ze sigaretten gewoon legaal. daarnaast zijn sigaretten nooit illegaal geweest en bestaat er dus geen grootschalige illegale productie. echter, bij de mensen die blowen is de weerstand tegen illegale dingen veel minder, waardoor zij het eerder kopen. daarnaast bestaat er al een grootschalige illegale productie van wiet. de mensen die nu winstgevend produceren zullen daar liever niet mee willen stoppen. als ze geen vergunning krijgen om hun teelt te legaliseren zullen ze illegaal blijven produceren. ook als de winst die ze maken legaal lager is dan illegaal zullen veel mensen illegaal blijven telen, temeer er dan geen strafrechtelijke maar slechts een bestuursrechtelijke sanctie op zal staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
verder is sowieso een nadeel dat het thc gehalte gecontroleerd gaat worden...
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoon vodka in een pan en je kop erboven met een theedoek erover (beetje zoals stomen als je verkouden bent) Vind het een beetje een moeilijk punt, want waar trek je de grens. Als wiet legaal is waarom dan niet gedroogde paddo's ook. Krijg je straks bij je tell sell wiet grinder een gratis heroine spuit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het moet zeker mogelijk zijn om 2 maal zo goedkoop te produceren dan kampers in schuurtjes. Verder leidt een groter aanbod tot een lagere prijs. Haal daar nog eens een stuk extra winst dat de kampers opstrijken af, en je komt op een prijs die toch wel maximaal een vierde is van de prijs nu. Dat laatste punt heb je gelijk in, maar ik zou niet weten wat daar verder nog aan te doen is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|